“God pizza”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 29 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Peppes leverer alltid god pizza og dette var ikkenoe unntak. Relativ kjapp levering og ok priser. Veldig fornøyd

Takk, mariust168

2024 av 145 anmeldelser

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Ligger midt i gågata i sentrum av Lillehammer. God mat og service, dårlig akustikk i lokalet. Trang plass å vente på for å få bord. Bordbestilling ikke nødvendig.

Takk, edleflusundn
Anmeldt 23. august 2018

Vi fikk levert pizza fra Peppes da vi bodde på hotell på Lillehammer. God service fra pizzabudet. Maten smakte like godt som den gjør på restauranten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 751hildegunnb
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Mandag 6.aug. kl.19. 7-åringen bestilte barnehamburger med båtpoteter. Han var strålende fornøyd.12 åringen bestilte skinkepizza med tykk bunn. Veldig god. Mor og far bestilte pizza med biff og paprika. Den var god. Rask bestilling,rask levering av maten og rask betaling. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Heidi S
Anmeldt 11. juli 2018

6 sultne bestillte 3 forskjellige pizza og alle ble litt skuffet over det som vi hadde gledet oss til. Flytende saus vitner om utspedd fyll, og når smaken er den samme uansett pizza - blir det for min gane feil!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Keinapel

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!