“Betalte for mat som jeg ikke fikk”
Anmeldelse av Smuget - STENGT

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Smuget
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Jeg skulle kjøpe mat sammen med noen venner, og bestilte en burger til 89 kr. Etter 10 minutter spør jeg sjefen, som står i kassen, om de kanskje har glemt maten min. Da svarer han at jeg allerede har fått den. Jeg svarer at det må være en feil, ettersom jeg fortsatt står og venter. Da blir han relativt sint og både han og medarbeideren velger å ignorere meg helt til jeg drar, uten å ha fått maten jeg betalte for. Dette er dårlig kundeservice.

2  Takk, 710katharinab

Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, spesielt etter en tur på byen. Ligger perfekt til da det ligger midt i sentrum og veldig hyggelig betjening!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, KapteinJäger P
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Kjempegod kebab!!!! Kom og kjøp! Veldig billig og utrolig snille folk! Jeg elsker denne plassen!! Liker dere det så kom!!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, stinebraaten
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Hvis du har spist på for eksempel bislett kebab, så ikke kjøp kebab her. Det blir nedtur. Kjøtter er seigt og kebaben svømmer i hvit saus. Pitabrøded er tørt.

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, Lillemork
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

God mat men rotete betjening og stedet trenger renhold noe jeg så først når jeg ventet på maten .så ingen bevis fra Mattilsynet

Dato for besøk: august 2016
Takk, 302rogerr

Reisende som så på Smuget, så også på