“Ble trekt for noe jeg ikke bestilte”
Anmeldelse av Smuget

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Smuget
Vurdert som nr. 48 av 60 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 31. august 2020

Jeg var innom natt til søndag da kjøpte en stor pommes frites. den kostet under 50 kroner, og det er helt greit. Problemet er at når jeg sjekker nettbanken har jeg også blitt trukket 199kroner ekstra som er uforståelig.

Dato for besøk: august 2020
Takk, AnonymMann9

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Forferdelig mat og service
Kebabrullen som blir servert sent på kvelden er mini men prisen er skyhøy. Kjøttet er å varierende. Mistenker mye blanding av kjøtt

Dato for besøk: juni 2020
Takk, sondres282
Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Kjøpte rullekebab. Kjøttet var kjøligere enn lunkent . Var litt mais, masse isbergsalat, litt kebabkjøtt og bøtte med rømmedressing. Smakte mer dårlig rømmedressing enn kebab!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 383evelyns
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Jeg skulle kjøpe mat sammen med noen venner, og bestilte en burger til 89 kr. Etter 10 minutter spør jeg sjefen, som står i kassen, om de kanskje har glemt maten min. Da svarer han at jeg allerede har fått den. Jeg svarer at det må være en feil, ettersom jeg fortsatt står og venter. Da blir han relativt sint og både han og medarbeideren velger å ignorere meg helt til jeg drar, uten å ha fått maten jeg betalte for. Dette er dårlig kundeservice.

2  Takk, 710katharinab
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, spesielt etter en tur på byen. Ligger perfekt til da det ligger midt i sentrum og veldig hyggelig betjening!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, KapteinJäger P

Reisende som så på Smuget, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Smuget? Del dine erfaringer!