“Helt ok”

McDonald's Strandtorget
Vurdert som nr. 53 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Hurtigmat
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Helt ålreit kvalitet på maten men forferdelig lang ventetid og rotete samt møkkete i restauranten. Forventer mer

Takk, mariust168

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Det ble bestilt 3 forskjellige menyer og alle 3 var feil. Det ble oppdaget når vi kom hjem, eneste som var riktig var drikkene. Men servicen var bra . Blir nok ikke mer MacDonald for mitt vedkommende.

Takk, Melkemann
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Maten er som forventet. Det som trekker ned er at det oppfattes som møkkete og at de ikke har gode nok rutiner for opprydding rundt i nærområdet. De kunne gjerne ansatt en person som ryddet området rundt på heltid.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Andre_Kristiansen
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom for en middag på farten. Selv om det var mange folk i lokalet serverte de maten raskt og riktig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Erlend1973
Anmeldt 6. august 2018

Skitne og grisete lokaler. Fulle søppelbøtter både inne og ute. Toalettene luktet urin, de var veldig grisete og det manglet toalettpapir. Vi snudde og det ble ikke mat på våre barn i denne restauranten. Helt forferdelig!!!

Dato for besøk: september 2017
Takk, LailaL17

Reisende som så på McDonald's Strandtorget, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i McDonald's Strandtorget? Del dine erfaringer!