Helt topp!

Anmeldt 6. september 2017
Tor S
Raufoss, Norge

Anmeldt 5. mai 2018

Baren er på niende etasjen på Mølla hotell og utsikten er helt fantastisk. Gode drinker og hyggelige bartendere.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, TuulaR_12
Anmeldt 6. september 2017

Plassen man går hvis man vil ha god atmosfære, koselige lokaler med flott utsikt over Lillehammer , god service og kjempegode drinker . Barkeepere som blander det du vil ha ,

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, Tor S
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Vi var ganske mange som kom innom. Bartenderen var veldig hyggelig, jobbet kjapt og skapte god stemning. Det var ryddig, rent og god atmosfære i baren.
Vi koste oss veldig med stort utvalg og veldig fin utsikt! :-)

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Ragnhild S
Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Helt nydelig utsikt og fantastiske drinker. Personalet er veldig hyggelige. Kveldene på byen i Lillehammer er ikke de samme uten;-)

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, 242erlenda
Anmeldt 18. desember 2016 via mobile enheter

Hyggelig bar med fantastisk utsikt over Lillehammer. Godt utvalg av øl og drinker. Man kan ta heis til toppen.

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, reisefluen