Booking.comUSD 132
Orbitz.comUSD 128
eDreamsUSD 132
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Stasjonen ligger i samme bygning som jernbanestasjonen. Bussene stopper rett utenfor. To minutter å gå til sentrum. Rommene er enkle, men det holder. De serverer frokost og smørbrød, varmretter typen husmannskost. Hyggelig betjening, rent og fint.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, phidas34
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

God seng, litt vanskelig å finne inngangen, grei frokost. Bussen som startet kl 04:30 og gikk på tomgang leeenge, kunne gjerne droppet det!

Et enkelt rom med TV og bad med dusj. Parkeringen kunne vært skiltet bedre.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, mortenr743
Hostlillehammer, Eier på Stasjonen Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Tusen takk for tilbakemeldingen og tips om forbedringer. Velkommen tilbake

Anmeldt 24. juni 2019

Vi bestilte eit familierom for 2 voksne og to barn. 3850kr. for 2 netter. Til samanlikning finn ein mykje betre hotell på Øyer, kun 10-15 min køyring nordover for kun 3100kr. Barnevennlege hotell heilt nær Hunderfossen og miniputthammer.
-Rommet var lite og låg heilt inntil buss-stasjonen. Her var det bråk frå innvandrarungdom utover natta. Sov dårleg.

Frukosten kunne vore betre. Snevert utvalg.

Einaste store fordelen er beliggenheten.

Når prisen på hotell på Øyer er betre og standaren høgare, vil vi i framtida bu der i staden for på Lillehammer. Der sov vi betre og barna kunne leike og hadde betre tilbud.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, DanielD6314

Ja du har nok rett i det att det er bedre plass og mer kommerlige forhold på landet enn hos oss mitt i byn når man skal ha familieferie. Frokosten skal alltid være vell fyllt så her må vi skjerpe oss

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Dette overnattingsstedet er ikke et luksushotell, men et hyggelig vandrerhjem med sentral og praktisk beliggenhet ved jernbanen. God frokost med hjemmebakt brød og trivelig personale. Var heldig å få bo på pilegrimsrommet som skiller seg klart ut fra det meste. En artig opplevelse!!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Hamaringse

Tusen takk

Anmeldt 2. august 2018

Dette er en mellomting mellom vandrerhjem og hotell, men minnet mest om vandrerhjem. Rommet var enkelt og rent med god lydisolering. Togtrafikken forstyrret ikke søvnen. Minus for tv uten fjernkontroll. God og rikholdig frokost.

Romtips: Noen rom har køyesenger, noe du kanskje ikke liker. Ba om rom uten køyeseng og fikk det.
Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Perthorvald

Tusen takk. Fjernkontroll er nå på plass