“Ekte gresk”

Oliven Bistro & Delikatesse
Vurdert som nr. 19 av 56 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 29 juli 2017 via mobile enheter

Jeg droppet innom kun for litt drikke så maten kan jeg ikke uttale meg om, men dette er en sjarmerende liten gresk kafé plassert midt på Storgata. Et par bord inne og mange bord ute.
De har et rikt utvalg av greske varer til salg, som forskjellige olivenoljer, fetaost, krydder mm. Jeg kjøpte med meg en olivenolje av samme type som jeg hadde kjøpt på Kreta for et par år siden.
Hyggelig betjening.

Takk, Tussa70
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23 mai 2017

Spiste en nydelig lunsj her med ekte gresk smak på et variert utbud av salater, tzatziki, og paier. Hyggelig personale. Rimelige priser. Kan absolutt anbefales.

Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 24 oktober 2016 via mobile enheter

Koselig sted i gågata som passer perfekt til en liten matbit. En kan velge mellom ulike hjemmelagede bakevarer som børek og ulike paier. I tillegg serverer de god kaffe, den beste jeg smakte mens jeg var i Lillehammer.

I kafeen kan du også kjøpe ulike delikatesser som feks. olivenolje og te.

Takk, veronsch
Anmeldt 22 august 2016 via mobile enheter

Vi satte oss ned for en øl i sola, som forsåvidt var trivelig nok, men det som jeg kommer til å huske fra denne plassen er den gode olivenolja jeg var heldig å kjøpe.

Nydelig olivenolje fra Kreta - løp og kjøp!

1  Takk, drengen
Anmeldt 21 august 2016 via mobile enheter

Koselig sted midt i gågata, hyggelig innehaver og personale og supergod mat og kaffe! Kult konsept ned cafe og delikatessebutikk i et. Spiste en særdeles god gresk pai med fetaost og spinat med tzatziki ved siden av. Avsluttet med en god latte. Godt fornøyd!

Takk, Maria W

Reisende som så på Oliven Bistro & Delikatesse, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Oliven Bistro & Delikatesse? Del dine erfaringer!