“Deilig smakssammensetning”

Oliven Bistro & Delikatesse
Vurdert som nr. 5 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Jeg var her tre dager på rad for å kjøpe gyros, etter anbefaling fra en venn. Det er noe av det beste jeg har smakt. Gyrosen hadde en deilig smakssammensetning som virkelig er verdt å prøve ut! Anbefaler dette stedet på det sterkeste. Det var hyggelig betjening, rent og pent, samt et utrolig koselig uteområdet!

Takk, frkirenee

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god gyros og hyggelig betjening! Ligger i gågata og har uteservering. Autentisk gresk opplevelse. Anbefales.

Takk, teodore2017
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

På vei til hytta stoppet vi her og spiste. Vi var litt nølende, da stedet så mer ut som fastfood enn bra mat. Vi bestilte hver vår Soulaki, og satte oss ute. Den manglende sjarmen i utsikten ble mer enn kompensert av veldig god Soulaki.

2  Takk, hohygen
Anmeldt 23. mai 2021

God mat, trivelig personell og koselig sted. Som en sydentur i Lillehammer! Veldig mye bra oljer og andre ting i det lille «butikk-hjørnet». Verdt et besøk!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 905madelenej
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, koselig sted og hyggelig personale. Kjøpte også med meg masse gode oljer, oliven og lignende. En liten perle som anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Maps64568176434

Reisende som så på Oliven Bistro & Delikatesse, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Oliven Bistro & Delikatesse? Del dine erfaringer!