“Nydelig Gresk !!”

Oliven Bistro & Delikatesse
Vurdert som nr. 5 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi reiser ofte til Hellas, og dette var en svært overraskende opplevelse.
Autentisk god mat med retsina, servert slik det skal serveres. Behagelig service og hyggelige priser.
Dette var rett og slett godt!!
Takk! Vi kommer igjen!

1  Takk, OdBjB

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Har vært innom Oliven to ganger nå på vår lille ferie i Lillehammer. Det var som å komme til Hellas, nydelig. Kan jo ikke bli bedre med både gresk mat og drikke. Veldig trivelig betjening også.

Takk, Mortjohn
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Jeg var her tre dager på rad for å kjøpe gyros, etter anbefaling fra en venn. Det er noe av det beste jeg har smakt. Gyrosen hadde en deilig smakssammensetning som virkelig er verdt å prøve ut! Anbefaler dette stedet på det sterkeste. Det var hyggelig betjening, rent og pent, samt et utrolig koselig uteområdet!

Takk, frkirenee
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god gyros og hyggelig betjening! Ligger i gågata og har uteservering. Autentisk gresk opplevelse. Anbefales.

Takk, teodore2017
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

På vei til hytta stoppet vi her og spiste. Vi var litt nølende, da stedet så mer ut som fastfood enn bra mat. Vi bestilte hver vår Soulaki, og satte oss ute. Den manglende sjarmen i utsikten ble mer enn kompensert av veldig god Soulaki.

2  Takk, hohygen

Reisende som så på Oliven Bistro & Delikatesse, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Oliven Bistro & Delikatesse? Del dine erfaringer!