“Hyggelig sted for en utepils i solveggen ”
Anmeldelse av Nikkers Sportsbar

Nikkers Sportsbar
Vurdert som nr. 21 av 56 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 2 april 2017 via mobile enheter

Grei mat og et hyggelig sted for en utepils i solveggen. Bærer for tiden litt preg av en brannruin som nærmeste nabo, men det ser ikke ut til å påvirke stemningen.

Takk, Erik L
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 26 juli 2016

Sikkert et fint sted på nattestid, men på en formiddag var ikke dette stedet å gå. Vi satte oss ned, fikk menyer og valgte å forlate stedet da det stinket gammel fest og oppkast. Prøvde å forklare hvorfor vi gikk, og betjeningen var for så vidt forståelsesfulle og serviceorienterte. Så fikk ikke smakt maten, men tror det trengs en rundvask....

Takk, TomasHermansen
Anmeldt 27 april 2016 via mobile enheter

Tørt brød, gjennomstekt burger og dårlig service. Flott interiør og morsomt med elg tvers gjennom veggen, men dette er mer ok som en pub, ikke spisested.

Takk, OddBjBakken
Anmeldt 25 april 2016

Vi besøkte Lillehammer for 1 år siden, og var da innom Nikkers (restauranten) og var veldig fornøyde. Denne gang var vi ute etter et sted for kun skravlings og øl, og siden vi var så fornøyde sist, så endte vi opp i sportsbaren til Nikkers denne gangen. Også denne avdelingen var trivelig.

Masse sportsbilder, skjerf osv til pynt - skikkelig sportsbar med andre ord. Storskjerm med sport på tv'en også. Utover kvelden var det god mix av musikken, noe for envher smak. Lun og fin stemning.

Vi kommer tilbake!

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 17 mars 2016 via mobile enheter

Målet med turen innom var shuffle board og øl. Vi var der tidlig på lørdagskvelden. Det var avslappet stemning og hyggelige bartendere. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Kristin Gold F

Reisende som så på Nikkers Sportsbar, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Nikkers Sportsbar? Del dine erfaringer!