“Digg burger ”
Anmeldelse av Dudeburger.no

Dudeburger.no
Vurdert som nr. 8 av 59 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Grill, Pizza
Beskrivelse: VELKOMMEN TIL DUDEBURGER.NO PÅ LILLEHAMMER. VÅRE SPESIALITETER ER EKTE ITALIENSK PIZZA FRA VEDFYRT OVN OG BURGERE GRILLET I VÅR SPANSKE JOSPER-KULLGRILL. VI HAR ØL- OG VINRETT EGEN PARKERINGSPLASS
Anmeldt 31. januar 2017 via mobile enheter

Et av få steder det er mulig å få seg en god og rask middag hvis man roadtripper langs E6. Lokalet i seg selv er en litt finere versjon av et gatekjøkken, men det lukter skikkelig grill og burgerne som forlater kjøkkenet er skikkelig gode. Saftige burgere, perfekt stekt, med mange ulike versjoner av tilbehør. Anbefaler bluecheese, ellers har jeg også hørt gode rykter om den med coleslaw. Potetene til er et must, skikkelig sprø potetbåter med aioli som jeg gjerne skulle hatt oppskrifta på.

Takk, Frkevy

Anmeldt 23. januar 2017

Meget god mat, enkelt interiør og svart enkelt på uteserveringen, vennlig betjening. Den kvelden vi var der var det ikke mange gjester, og vi fikk maten raskt.

Takk, Kristin H
Anmeldt 15. januar 2017 via mobile enheter

Superkoselig sted, ordentlige kokker på kjøkkenet med svarte hatter, saftige hamburgere, hjemmelagde "fries" med aioli. Og prøv for all del jordbær milkshake til dessert, med stort hull i sugerøret, så bitene ikke setter seg fast. Nam nam!

Takk, Arnfinn N
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Hele familien hadde gledet seg til burger og pizza og ventet i 50 minutter på at restauranten skulle åpne.
Men da vi ba om en litt mindre rett tilpasset barn, så var det helt umulig! Vi ble utrolig skuffet over at det er mulig å ikke kunne servere mat tilpasset familie med barn! Så lite fleksibel kan man ikke være og forvente å tiltrekke seg kunder.
Vi kommer gjerne tilbake senere med hele familien dersom menyen blir tilpasset familie med barn!
Elendig service og fleksibilitet. Dessverre.

5  Takk, Ole - J
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Var innom med to små barn, dessverre tilbyr ikke restauranten barnemeny og viste heller ingen fleksibilitet til å lage en mindre porsjon verken av pizza eller hamburger.

Takk, runtomkring45

Reisende som så på Dudeburger.no, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Dudeburger.no? Del dine erfaringer!