“Nye eiere”
Anmeldelse av Dudeburger.no

Dudeburger.no
Vurdert som nr. 3 av 4 Smått og godt i Lillehammer
Kjøkken: Grill, Pizza
Beskrivelse: VELKOMMEN TIL DUDEBURGER.NO PÅ LILLEHAMMER. VÅRE SPESIALITETER ER EKTE ITALIENSK PIZZA FRA VEDFYRT OVN OG BURGERE GRILLET I VÅR SPANSKE JOSPER-KULLGRILL. VI HAR ØL- OG VINRETT EGEN PARKERINGSPLASS
Anmeldt 13. desember 2018

Stedet var bra før. Det har nå fått nye eiere, og det har blitt mer et gatekjøkken med tilnærmet lik burger som på f.eks mesna gatekjøkken, bensinstasjoner her i byen eller jordekstad. Burgerdressingen er den vanlige butikkdressingen fra Idun. Elendig, mtp. hva det var før.

2  Takk, slaasletten

Anmeldt 13. desember 2018

Etter det nyeste eierskifte har dudeburger gått helt av skaftet, det som pleide å være byens beste burger er blitt et søl fullt av produkter som grillkrydder billig hamburgerdressing og produkter fra badeanlegg resturanter. helt tragisk. Jeg kommer ivertfall IKKE tilbake igjen.

1  Takk, MarkusGrytt
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Anbefales. Vi har reist en del i verden å må si at skal jeg ha god pizza kan jeg like gjerne holde meg her. Dette er en av de beste vi har spist på alle våre turer verden rundt.

Takk, JI N
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Noe premade. Litt synd, da det trekker ned en ellers fantastisk blåmuggburger! Hyggelig atmosfære. Hyggelig betjening......

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 193_yvindb
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Når dudeburger åpnet var det en kjempekul restaurant. Maten var kjempegod og det var et kult konsept.

Nå, et par år senere har standarden senket seg. Servicen er midt på treet, maten er helt ok, men det verste er at de alltid er utsolgt for et eller annet.

Enten det er nachos, pizza eller bestemte burgere. Når man har kun to type matretter på menyen er det utrolig flaut og skuffende at de stort sett aldri klarer å levere.

Iom at jeg bodde i nærheten, ga jeg stedet flere sjanser. Men nå er det nok. Med så mange kule burgersteder i Lillehammer, er jeg rett og slett overrasket over at de fortsatt er i drift.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Jostein S

Reisende som så på Dudeburger.no, så også på

Har du vært i Dudeburger.no? Del dine erfaringer!