“Styr unna dette stedet”
Anmeldelse av Dudeburger.no

Dudeburger.no
Vurdert som nr. 5 av 6 Smått og godt i Lillehammer
Kjøkken: Grill, Pizza
Beskrivelse: VELKOMMEN TIL DUDEBURGER.NO PÅ LILLEHAMMER. VÅRE SPESIALITETER ER EKTE ITALIENSK PIZZA FRA VEDFYRT OVN OG BURGERE GRILLET I VÅR SPANSKE JOSPER-KULLGRILL. VI HAR ØL- OG VINRETT EGEN PARKERINGSPLASS
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Dette stedet har virkelig falert, de serverer nå overpriset og usmakelig mat på papptallerkner. Bordet måtte vi vaske selv og toalettene var skitne. Her bør folk holde seg unna.

2  Takk, torel907

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi gledet oss til å oppleve den gode, hjemmelagde pizzaen hos Dudeburger igjen, men ble desverre veldig skuffet. Toalettene var grisete og når vi spurte etter rengjøring av bordet tørket de raskt over med en tørr serviett. Pizzaene bar preg av å ha ferdiglagde, halvstekte bunner som smakte skumgummi. Mengden fyll var ok, men omtrent smakløst. Fullstendig uakseptabelt til denne prisen. Veldig trist, men vi kommer nok ikke tilbake hit igjen.

2  Takk, Torbjørn R
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Lite fornøyd etter besøk hos Dudenurger.

Milkshake = varm tynn sjokolademelk
Pommes frites = varm French fries

Mulig pizza’n og burgeren er bedre.
Men hold deg unna shaken og pommes frites

2  Takk, petterj101
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi har flere ganger tidligere stoppet på dude burger og gledet oss til gjentakelse.
Vi burde nok ha lest signalene da vi ankom: ikke ryddet opp etter tidligere gjester og møkkete toaletter, men i god tro valgte å kjøpe mat.
Burgerene var ikke hakket bedre, hva vi forventet skulle være "gourmetburgere" var kjipe gategjøkkenburgere og milkshaken var Melk med sjokolade.

Alt i alt en skuffende opplevelse.

2  Takk, 811heles
Anmeldt 18. april 2021

En gjeng inkompetente, ufaglærte idioter som har forvillet seg inn på et kjøkken. Et sted de overhodet ikke hører hjemme. Ble anbefalt bacon&cheddar burger av han bak disken, da den skulle være helt amazing. Burgeren var overstekt, det var null cheddar, èn baconskive, tørt brød og null smak. 218,- for et måltid som ikke engang var i nærheten av det nivået man får på en bensinstasjon. Dårligste burgeren jeg noensinne har smakt.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, FrenchMontana11

Reisende som så på Dudeburger.no, så også på

Har du vært i Dudeburger.no? Del dine erfaringer!