“Ferdigpizza? Langt unna vedfyrt italiensk pizza!”
Anmeldelse av Dudeburger.no

Dudeburger.no
Vurdert som nr. 5 av 6 Smått og godt i Lillehammer
Kjøkken: Grill, Pizza
Beskrivelse: VELKOMMEN TIL DUDEBURGER.NO PÅ LILLEHAMMER. VÅRE SPESIALITETER ER EKTE ITALIENSK PIZZA FRA VEDFYRT OVN OG BURGERE GRILLET I VÅR SPANSKE JOSPER-KULLGRILL. VI HAR ØL- OG VINRETT EGEN PARKERINGSPLASS
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Overstekt ferdigpizza?!? Pizza basert på ferdigbunn stekes ikke i vedfyrt ovn. Dette er ikke italiensk pizza. Når vi endelig fikk pizzaen var den overstekt, nøtter og tørr røkt? skinke ble lagt på toppen, servert med en liten klump med rømmedressing fra en 3-liters dunk.

Maten, servicen, lokalet og ikke minst rensligheten har gått til et bunnivå. Så synd. Jeg har hatt mange gode måltider på Dudeburger. Jeg tror jeg har hatt mitt siste der...

1  Takk, 238marite

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Dette stedet har virkelig falert, de serverer nå overpriset og usmakelig mat på papptallerkner. Bordet måtte vi vaske selv og toalettene var skitne. Her bør folk holde seg unna.

2  Takk, torel907
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi gledet oss til å oppleve den gode, hjemmelagde pizzaen hos Dudeburger igjen, men ble desverre veldig skuffet. Toalettene var grisete og når vi spurte etter rengjøring av bordet tørket de raskt over med en tørr serviett. Pizzaene bar preg av å ha ferdiglagde, halvstekte bunner som smakte skumgummi. Mengden fyll var ok, men omtrent smakløst. Fullstendig uakseptabelt til denne prisen. Veldig trist, men vi kommer nok ikke tilbake hit igjen.

2  Takk, Torbjørn R
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Lite fornøyd etter besøk hos Dudenurger.

Milkshake = varm tynn sjokolademelk
Pommes frites = varm French fries

Mulig pizza’n og burgeren er bedre.
Men hold deg unna shaken og pommes frites

2  Takk, petterj101
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi har flere ganger tidligere stoppet på dude burger og gledet oss til gjentakelse.
Vi burde nok ha lest signalene da vi ankom: ikke ryddet opp etter tidligere gjester og møkkete toaletter, men i god tro valgte å kjøpe mat.
Burgerene var ikke hakket bedre, hva vi forventet skulle være "gourmetburgere" var kjipe gategjøkkenburgere og milkshaken var Melk med sjokolade.

Alt i alt en skuffende opplevelse.

2  Takk, 811heles

Reisende som så på Dudeburger.no, så også på

Har du vært i Dudeburger.no? Del dine erfaringer!