“Her er det virkelig behov for oppstramming”
Anmeldelse av Dudeburger.no

Dudeburger.no
Vurdert som nr. 5 av 6 Smått og godt i Lillehammer
Kjøkken: Grill, Pizza
Beskrivelse: VELKOMMEN TIL DUDEBURGER.NO PÅ LILLEHAMMER. VÅRE SPESIALITETER ER EKTE ITALIENSK PIZZA FRA VEDFYRT OVN OG BURGERE GRILLET I VÅR SPANSKE JOSPER-KULLGRILL. VI HAR ØL- OG VINRETT EGEN PARKERINGSPLASS
Anmeldt 3. september 2021

Utrolig dårlig mat! Både pizza og burgere pleide å være av super kvalitet, men de nye eierene har ødelagt stedet. Triste greier

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, vet196

Anmeldt 21. august 2021

Nye eiere har tydeligvis fått beholde navnet. Men stedet er det ikke noe igjen av.

Har vært her flere ganger tidligere og det har vært kjempebra.

Nå var det skittent, det var matsøl på flere av bordene som hadde tiltrekt fluer. Også toalettet var vasken tett med stående vann.

Burgeren var kjempedårlig, og kom nå på papirtallerken. Avbrøt måltidet og kjørte til Circle K, ikke for å spise mer, men for å gå på do.

Den eneste trøsten her er at denne plassen blir stengt på dagen hvis mattilsynet kommer innom her.

Ikke dra hit.

1  Takk, KristianA313
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Overstekt ferdigpizza?!? Pizza basert på ferdigbunn stekes ikke i vedfyrt ovn. Dette er ikke italiensk pizza. Når vi endelig fikk pizzaen var den overstekt, nøtter og tørr røkt? skinke ble lagt på toppen, servert med en liten klump med rømmedressing fra en 3-liters dunk.

Maten, servicen, lokalet og ikke minst rensligheten har gått til et bunnivå. Så synd. Jeg har hatt mange gode måltider på Dudeburger. Jeg tror jeg har hatt mitt siste der...

1  Takk, 238marite
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Dette stedet har virkelig falert, de serverer nå overpriset og usmakelig mat på papptallerkner. Bordet måtte vi vaske selv og toalettene var skitne. Her bør folk holde seg unna.

2  Takk, torel907
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi gledet oss til å oppleve den gode, hjemmelagde pizzaen hos Dudeburger igjen, men ble desverre veldig skuffet. Toalettene var grisete og når vi spurte etter rengjøring av bordet tørket de raskt over med en tørr serviett. Pizzaene bar preg av å ha ferdiglagde, halvstekte bunner som smakte skumgummi. Mengden fyll var ok, men omtrent smakløst. Fullstendig uakseptabelt til denne prisen. Veldig trist, men vi kommer nok ikke tilbake hit igjen.

2  Takk, Torbjørn R

Reisende som så på Dudeburger.no, så også på

Har du vært i Dudeburger.no? Del dine erfaringer!