“Anmeldelse "Det lille pannekakehuset"”
Anmeldelse av Lille Pannekakehuset AS

Lille Pannekakehuset AS
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Lillehammer
Anmeldt 11 juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste både suppe og pannekaker. Svært god suppe og en stor porsjon. Mange forskjellige smaker og mye forskjellig krydder brukt. Pannekakene var også gode, men det ble til tider litt for søtt. Kunne tenkt meg mer av andre smaker, som for eksempel salt for å gjøre det mer spennende og ikke så altfor søtt.

4/5

Takk, Magnus M

Anmeldt 8 juli 2017 via mobile enheter

Besøkte Lillehammer nå i sommer og dro tilfeldigvis innom pannekakehuset. Veldig gode pannekaker!
Verdt ett besøk!

Takk, Katrine F
Anmeldt 9 juni 2017 via mobile enheter

Spiste små pannekaker med jordbær, is og sjokoladesaus og det var exelent!!! Vel verdt ett besøk for alle som liker søtsaker...

Takk, Thommy M
Anmeldt 29 mai 2017 via mobile enheter

Vi gledet oss til å besøke pannekakehuset, og fikk innfridd våre forventninger hva maten angår. Vi fikk først plasser innendørs, noe som var svært varmt! Sikkert deilig på høst/vinter, men i sommervarmen bør det absolutt investeres i en skikkelig aircondition!! Vi flyttet oss ut så fort det var ledig bord der.. Ventetid på mat ble opplyst ved bestilling, det var veldig positivt, ellers hadde vi nok undret oss over halvtimen det tok å få maten. Både små og store var imidlertid fornøyde med det vi ble servert, og det var god stemning

Takk, Stine B
Anmeldt 3 mai 2017 via mobile enheter

Koselig hollandskinspirert sted. Fin atmosfære og god mat! Vi spiste både en middagsvariant og en dessertvariant, begge var absolutt å anbefale. En i reisefølget hadde både cøliaki og allergi mot soya, de hadde gluten-og melkefrie pannekaker der, men dessverre var melken erstattet med soyamelk. Det var ikke noe problem, kokken svingte seg rundt og laget glutenfrie pannekaker med vanlig melk. Ved behov kunne de også lage pannekaker uten egg!
Stedet anbefales på det varmeste, det eneste jeg har å utsette på det, er at åpningstidene gjerne kunne vært lenger!

Takk, Siri F

Reisende som så på Lille Pannekakehuset AS, så også på

Har du vært i Lille Pannekakehuset AS? Del dine erfaringer!