“Dårlig service til gjester stående i kø”
Anmeldelse av Lille Pannekakehuset AS

Lille Pannekakehuset AS
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Lillehammer
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig service til gjester stående i kø. Til tross for flere ledige bord utenfor. De ansatte var ikke interessert i å plassere gjester på ledige bord for å få unna køen. Ventet i 50 min uten å få noe informasjon.

Takk, siljegh44

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en plass man må besøke når man er i Lillehammer. Mange gode retter som består av små søte pannekaker og forskjellige tilbehør.
Det jeg savnet var et litt mer salt bacon.
Og det var dessverre ikke belgiske vafler som det er annonsert.
Men bør absolutt prøves.

1  Takk, Global478893
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Dette stedet er bare et must når du er i lillehammer. Små pannekaker i utellelige varianter. Kan trygt anbefales.

Takk, Segrav
Anmeldt 24. juni 2020

Satt i 45 minutter uten å få gitt min bestilling . Sa ifra 2 ganger at vi var klare til å bestille. Fikk beskjed om at beskjeden skulle bringes videre begge gangene. Ei kom å tok betaling av noen som satt ved bordet ved siden av som ikke hadde fått maten sin, men lot oss sitte å vente. Etter 45 min ble vi leie av å vente. vi visste at det var 30 min ventetid på mat. God mat ellers. Dårlig service denne dagen.

1  Takk, I3441FTandres
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Koselig atmosfære, hyggelig betjening og velsmakende meny. Noe kostbart, men verdt prisen når det gjøres som en opplevelse

2  Takk, hammerisogn

Reisende som så på Lille Pannekakehuset AS, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Lille Pannekakehuset AS? Del dine erfaringer!