“Godt nok”
Anmeldelse av Lille Pannekakehuset AS

Lille Pannekakehuset AS
Vurdert som nr. 1 av 6 Smått og godt i Lillehammer
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

En fredag på vei til hytta valgte vi å stoppe her for middag. Vi kjøpte en "Salt og søtt" og en "Bonde". Det tok vel lang tid for dem å finne bord til oss, vi var på nippet til å gå. Maten kom passe raskt, og var velsmakende.

1  Takk, hohygen

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gode pannekaker! Pannekakene med chevre, dadler, rosmarin, valnøtter og honning anbefales! Koselig sted, hyggelige ansatte og god service. Kan være lurt å booke bord dersom mulig i høgsesongen.

1  Takk, carolinekringstad
Anmeldt 27. mai 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt vel imot av den hyggelige vertinnen, og ble tildelt bord ute i godværet. Menyen var ryddig oppbygd etter f.eks. salte eller søte pannekaker. Og for den som var lysten på annet enn dessert, ble også utvalgte andre småretter tilbudt. Vegetarianeren i følget var svært godt fornøyd med sin meksikanske bønnesuppe, mens vi andre koste oss med deilige pannekaker fra det nederlandske kjøkken. Vi klumset det til og sølte drikke, men ble tilbudt ny, noe som forsterket inntrykket av den gode sørvisen. Jeg anbefaler stedet på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Dreamer05533634680
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Kusina og jeg spiste både suppe, belgisk vaffel og pannekaker her!
Tomatsuppe: ok. Kunne vært bedre. Føltes som "rett i koppen" suppe med litt få grønnsaker.
Ertrsuppe: denne smakte HELT FANTASTISK!! Masse deilige grønnsaker, pølse og sprøstekt bacon!
Belgisk vaffel med banan og sjokoladesaus: veldig god.
Glutenfrie små pannekaker med bringebær, blåbær og krem: nam nam, dette var absolutt verdt besøket! Nydelig med sirup på!
Stedet tok virkelig smittevern på alvor!
Superhyggelig betjening og sjarmerende lokale.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, Ailiskh
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Frokostbesøk midt på dagen. Var litt usikner når æ bestilte nokka æ ikke helt viste hva var (poffertjes). Dette var da små pannekaker. Utrulig god mat, koselig liten plass og kjempehyggelig betjening. Ble anbefalt å bruke sirup på pannekakene når dem ble servert, dette skapte en magisk opplevelse i munnen. Mens jeg spiser kommer en person fra betjeningen bort til bordet for å spørre om det smakte, noe det virkelig gjorde. Anbefaler denne plassen til det fulleste for dem som er i nærheten. Jeg blir å komme hit neste gang jeg er hær

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, LA5BTA

Reisende som så på Lille Pannekakehuset AS, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Lille Pannekakehuset AS? Del dine erfaringer!