“Rast mat”

Brooklyn Burger Joint Lillehammer
Vurdert som nr. 1 av 4 Smått og godt i Lillehammer
Kjøkken: Grill
Anmeldt 6. august 2020

Anmeldelsene virker helt utrolig ut. Måtte tar en tur innom si vi e i Lillehammer. Menyen er enkel og ser bra ut. Helt til du leste at du kunne får en dobbel meny til en via sum. Da tenker man automatisk ut at det er dobbelt meny, men nei da det betyr dobbel burger bare.mat er helt greit smaker som alle andre kebab gate kjøkken. Det eneste som er positivt er at kjøttet er bra. Når det gjelder smaker så var det ikke noen å hopper i taket for. Man tenkte siden det står Brooklyn og vietnamesisk, tenkte man at det må være noen spennende smaker her. Liten og strangt, ser mørk og skitten inni restauranten/lokalene. Skjønner ikke hvorfor de får så bra her. Kanskje ikke noen mat folk eller kokker har vært her før. Prisen er høyt for å være størrelse og kvaliteten.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ChefStian

Anmeldt 10. mai 2020 via mobile enheter

Utrolig gode burgere og fries. Tar ikke lang tid fra man bestiller til maten er klar. Beste burgerne jeg har spist i Lillehammer!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, michngm
Anmeldt 1. mai 2020 via mobile enheter

Fantastisk burger! Har spist her over 10 ganger og er alltid fornøyd! Kjempe hyggelig betjening som serverte gratis forrett for oss denne dagen! Beste burgeren jeg har smakt!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Bablefox
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Tok 4 glefs av burgeren før jeg traff burgerkjøtt. 120 gram med pommes og cola til 169,-. Sykt dårlig opplevelse der pommesen er det beste. Gå heller på Burger King

Dato for besøk: november 2019
Takk, 705larsj
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Bra burger, bra kjøtt med god smak. Litt dyr og bestillingen tok noe tid.
Fries var gode.
Irriterende dørklokke. Ta med take away bra service på personalet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, philipmusumaas

Reisende som så på Brooklyn Burger Joint Lillehammer, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Brooklyn Burger Joint Lillehammer? Del dine erfaringer!