“Litt skuffa...”
Anmeldelse av Atelier Kakao

Atelier Kakao
Vurdert som nr. 1 av 3 Smått og godt i Lillehammer
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Særegen sak midt i Storgata (Norges koseligste julegate?) Kombinert spisested og butikk. Har sin sjarm, i rett setting og i rett selskap. Da vi var der, var det tomt for hjorten jeg hadde bestemt meg for, og det allerede midt på dagen (!) Roastbiff-retten jeg endte opp med i stedet, kunne vært ok - men iskald roastbiff tatt rett fra kjølen fungerer dårlig sammen med lune/varme poteter...! Retten bør være enten varm eller kald - ikke miks av begge deler! Mitt turfølges retter framstod også som en miks av litt av hvert - eller kanskje heller «mest mulig» - uten at rettene hadde noen klar filosofi eller tanke om å framheve bestemte råvarer/smaker...
Dermed: litt skuffa!

Takk, 759steinarj

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her. God mat og hyggelig betjening. De fleste rettene passer nok best for voksne, men de har pannekake til de minste. Fiskesuppe og pai smakte fantastisk for de voksne. Vi forsøkte oss på gnocchi til barna, men det falt ikke i smak. Vi fikk en bag til å ta med rester hjem. Antagelig et av de bedre lunsj-stedene i Lillehammers gågate.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 702kristink
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Perfekte kaffedrikker. Nydelig mat i godt utvalg. Hjemmelagde kaker. Alltid ferskt. Har i tillegg meget god sjokolade. Selger et lite, men utvalgt sortement av interiør.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Roam382783
Anmeldt 5. januar 2018 via mobile enheter

Kjempegod lunsj! Koselig sted, variert meny. Maten var spennende og smakte nydelig, og riktig porsjoner.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Wander113653
Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Koselige omgivelser og velsmakende mat og drikke. Kommer igjen og igjen. Også velkommen med strikketøy.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, AnneG3799

Reisende som så på Atelier Kakao, så også på

Har du vært i Atelier Kakao? Del dine erfaringer!