“Beste kyllingsalat jeg har spist på lenge”
Anmeldelse av Heim Gastropub

Heim Gastropub
Vurdert som nr. 2 av 58 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Gastropub
Beskrivelse: Heim er en gastropub etablert i 2014. Vi er et sted som vil sette gode kombinasjer mellom mat og drikke i fokus. Menyen var har et rustikt preg og du far et godt utvalg av bade sma og store retter i varierte prisklasser. Heim jobber kontinuerlig for a opprettholde et meget godt utvalg av drikke fra bade kjente og ukjente mikrobryggerier.
Anmeldt 9 september 2017 via mobile enheter

Koselige lokaler i gågata i Lillehammer. Herlig stemning, nydelig mat og fantastisk personale . Eneste minus er at de kun har traktekaffe ..

Takk, Anjo1209

Anmeldt 2 september 2017 via mobile enheter

God mat og masse øl å velge i for den som vil ha det - ansatte som ser ut til å trives godt på jobb! Vi kom i femtida lørdag ettermiddag og da var det et bord ledig så at dette er et populært sted er det ingen tvil om!

Takk, Anne F
Carl-Martin R, Public Relations Manager på Heim Gastropub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 september 2017

Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. På Heim finner du alltid et stort utvalg av godt øl på flaske og fat. Godt å høre at maten falt i smak! Håper vi ses igjen senere.

Anmeldt 31 august 2017

Vanvittig utvalg i øl, begrenset men spennende meny og trivelig atmosfære. Uenighet om størrelsen på rettene blant selskapet - de fleste mente det var akuratt passe, mens et par fikk forsyne seg hos naboen for å bli mette (litt mere pommes frittes hadde gjort susen).

Takk, Lene H

Hei Lene! Takk for hyggelig ord og veldig gøy å lese at du var så fornøyd med utvalget av øl og atmosfæren. Neste gang får du bare sifra til oss så skal vi legge på litt ekstra pommes frites hvis du ønsker det. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 27 august 2017 via mobile enheter

Heim er utrolig hyggelig og det er nydelig mat der. Betjeningen er i en klasse for seg selv. Anbefales på det varmeste.

Takk, OsloThealia
Anmeldt 9 august 2017

Nydelig mat og god atmosfære, proffe og blide ansatte. Alltid tilstede og du føler deg verdsatt. Prisen er heller ikke noe å si på

Takk, unni16

Reisende som så på Heim Gastropub, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Heim Gastropub? Del dine erfaringer!