“Tydelig populær”
Anmeldelse av Heim Gastropub

Heim Gastropub
Vurdert som nr. 4 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Gastropub
Beskrivelse: Heim er en gastropub etablert i 2014. Vi er et sted som vil sette gode kombinasjer mellom mat og drikke i fokus. Menyen var har et rustikt preg og du far et godt utvalg av bade sma og store retter i varierte prisklasser. Heim jobber kontinuerlig for a opprettholde et meget godt utvalg av drikke fra bade kjente og ukjente mikrobryggerier.
Anmeldt 16. januar 2019

2 tilreisende par på rusletur en tidlig kveld i Lillehammer sin "vintergate". Vi var litt sultne og så litt etter et hyggelig sted å spise. En sjarmerende bygning med fakler og svak musikk ute, fanget vår interesse, så vi gikk inn. Ble vennlig mottatt og etter litt ventetid i baren fikk vi bord. Vi valgte fra en enkel men variert og fristende meny. Det var virkelig hyggelig å sitte der - behagelige omgivelser og god stemning i morsomt dekorert lokale.Maten kom raskt på bordet og smakte helt topp. Her forstår de helt tydelig at kundeservice, fin atmosfære, god mat og drikke lønne seg. Vårt første besøk men kan trygt anbefales.

Takk, Lillian R
Carl-Martin R, Public Relations Manager på Heim Gastropub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2019

Hei! Tusen takk for hyggelig anmeldelse av oss og for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding. Håper vi ser deg igjen snart på et nytt besøk hos oss. Velkommen Heim :)

Anmeldt 17. desember 2018

Variert tilbud og god mat. Masse godt øl og fult i hyller av annet godt drikke. Hyggelig betjening som kjenner hva de leverer
Sted jeg kan anbefale

Takk, Erik E

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

God mat, kanskje den beste søtpotetfriesn jeg har spist. Stort utvalg i drikke. God kaffe. Behagelig lyddemping i lokalet. Hyggelig betjening. Og veldig hyggelig atmosfære. Den følelsen....setter du deg ned her så har du ikke lyst å gå igjen.

Takk, 935_shildb
Carl-Martin R, Kundeansvarlig på Heim Gastropub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei! Tusen takk for flott anmeldelse. Godt å høre at du trivdes så bra i Heimen. Håper å se deg tilbake igjen snart :)

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Atmosfærisk spisested og pub med smakfulle retter og stort utvalg av alle typer øl.
Rustikk koselig innredning. Hyggelig betjening.
Kan anbefales.

Takk, TomR69

Hei Tom! Hjertelig takk for fine ord etter ditt besøk. Velkommen tilbake neste gang du er i byen :)

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Var her og spiste hamburger. Den smakte helt ok - bra service og ok priser samt bra beliggenhet - hyggelig betjening

Takk, mariust168

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Godt å høre at du trivdes så bra i Heimen. Håper å se deg tilbake igjen snart :)

Reisende som så på Heim Gastropub, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Heim Gastropub? Del dine erfaringer!