“Midt på treet”
Anmeldelse av Heim Gastropub

Heim Gastropub
Vurdert som nr. 3 av 69 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Gastropub
Beskrivelse: Heim er en gastropub etablert i 2014. Vi er et sted som vil sette gode kombinasjer mellom mat og drikke i fokus. Menyen var har et rustikt preg og du far et godt utvalg av bade sma og store retter i varierte prisklasser. Heim jobber kontinuerlig for a opprettholde et meget godt utvalg av drikke fra bade kjente og ukjente mikrobryggerier.
Anmeldt 3. september 2019

Her får du deg et greit måltid. Maten er god, men prisen er i øvre sjiktet for denne type "kafe" og servicen kunne vært bedre. En midt på treet opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 649jonh

Anmeldt 30. august 2019

Tenkte først at det kunne bli en skuffelse med mat, for det så ut som om det først og fremst var en hyggelig pub. Men det var overraskende god meny og mat vi fikk servert på et hyggelig bord ute i sommervarmen. Gode, norske råvarer var benyttet, og det setter man pris på. Vi hadde veldig god fish&chips, lokale pølser med god potetmos, tjukkmelks-pannacotta, mørk sjokolademos og deilig hjemmelaget blåbæris. Alt smakte veldig godt og friskt! Hyggelig betjening hjalp oss også å velge god øl fra et stort utvalg. Hit kommer vi gjerne tilbake om vi er på Lillehammer!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Mona J
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Var på Heim med venner. Baren har mange sitteplasser, og det er god stemning og atmosfære der. God fingermat, servering av popcorn ved bordene og eget selvbetjent tappetårn med god øl. De ansatte er imøtekommende og hyggelige. Virkelig et sted som bør besøkes. Er dere en større gruppe, kan det være lurt å forhåndsbestille bord.

Takk, henriettei2017
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

sted , litt slitt etter tidens tann. Stedet har vært en del av Victoria hotell i mange år. OK service

Takk, larsj898
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Flott personalet og ble godt mottatt. Veldig god mat og store porsjoner. Veldig godt utvalg i øl der du kan tappe din egen.

Takk, Torgeir_12

Reisende som så på Heim Gastropub, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Heim Gastropub? Del dine erfaringer!