“Var her 26.07.21 Utrolig skuffende!!!!!”
Anmeldelse av Heim Gastropub

Heim Gastropub
Vurdert som nr. 4 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Gastropub
Beskrivelse: Heim er en gastropub etablert i 2014. Vi er et sted som vil sette gode kombinasjer mellom mat og drikke i fokus. Menyen var har et rustikt preg og du far et godt utvalg av bade sma og store retter i varierte prisklasser. Heim jobber kontinuerlig for a opprettholde et meget godt utvalg av drikke fra bade kjente og ukjente mikrobryggerier.
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Var her 26.07.21
Utrolig skuffende!!!!!
Bestilte entrecoute , og nå så veldig smaksløt til tett oppunder 400 kr har jeg aldri spist.
Skulle serveres med rødvins saus, den var greit nok rød men konsistens som vann!!!! Og smakte kun vann!!!!!
De potetene som ble servert med var ikke kokt og så vidt kniven klarte å greie jobben… kjøttet var ok stekt men desverre tror jeg kokken er tom for krydder .. sikkert pga covid??? Alt i alt er jeg meget forbannet at de greier å ta en sånn pris da det tydeligvis er amatører som opererer på kjøkkenet… jeg pleier vanligvis ikke være så krass , men nå føler jeg for å si fra… nå er Dere advvart.. burgeren til min kompis var vel ganske ok da….

1  Takk, johneinark

Anmeldt 22. juli 2021

Koselig atmosfære, men høyt volum og aktivitetsnivå på de ansatte. Skittent bestikk på bordet me blei tildelt. Enkelt bestillingssystem med qr kode, drikke kom kjapt, men ikkje maten, venta i ein liten evighet før den kom. Bestilte godt stekt burger, den var nesten rå inni. Hadde prisen vore litt lavere hadde det kanskje vært verdt det.

Takk, Stine L
Anmeldt 18. juli 2021

Utvalg av øl lite, burde doblet utvalget på flaskeøl. God mat. Desserten (Snickerskake) kjip og dyr.

Takk, LektorToerr
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

God mat og drikke. Anbefaler spesielt de hjemmelagde pølsene med potetmos, jordskokkchips og pale ale saus. Veldig bra. Barnemenyen fish and chips var overraskende bra og 12-åringen likte det godt. Bra burger også. Ok drinker på kvelden og hyggelig å sitte ute.

Takk, metannika
Anmeldt 6. juli 2021

Var her en tirsdag ettermiddag i begynnelsen av juli. En del folk, men ikke fullt. Bestilte to heimburgere og drikke. Drikken kom etter få minutter, burgerne kom etter 53 minutter. Disse var rå inni, lunkne og ganske smakløse. Utfra prisen forventet vi mye bedre enn dette. Ingen oppfølging eller informasjon fra servitørene underveis.

Skal du bare drikke er dette en bra plass. Er du sulten bør du finne et annet sted.

1  Takk, 528kjetilf

Reisende som så på Heim Gastropub, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Heim Gastropub? Del dine erfaringer!