“Hyggelig”
Anmeldelse av Heim Gastropub

Heim Gastropub
Vurdert som nr. 4 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Gastropub
Beskrivelse: Heim er en gastropub etablert i 2014. Vi er et sted som vil sette gode kombinasjer mellom mat og drikke i fokus. Menyen var har et rustikt preg og du far et godt utvalg av bade sma og store retter i varierte prisklasser. Heim jobber kontinuerlig for a opprettholde et meget godt utvalg av drikke fra bade kjente og ukjente mikrobryggerier.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted som (alle andre steder) bærer preg av korona, med app bestilling og avstand. Hyggelig personale og rask betjening etter bestilling

1  Takk, toneir_na

2024 av 558 anmeldelser

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Meny og bestilling fra QR kode er etterhvert standard - og det fungerte også ok.
Drikkevarer kom fort. Maten var ikke spesielt bra. Pommes frites var ekstremt myke, understekte og alt for saltet - uspiselig. Jeg bestilte dobbeltburger, men de to biffene var ulikt stekt og ene var markant kjøligere enn den andre. Fikk nye pommes etter maten.
Desserten kom aldri - måtte gå i baren å få den kreditert etterpå.
Dette er sikkert koselig plass for god drikke i sommervarmen - men maten får man bedre mange andre plasser. Dårlig og treg service i tillegg.

Takk, reklamemannen
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Var her 26.07.21
Utrolig skuffende!!!!!
Bestilte entrecoute , og nå så veldig smaksløt til tett oppunder 400 kr har jeg aldri spist.
Skulle serveres med rødvins saus, den var greit nok rød men konsistens som vann!!!! Og smakte kun vann!!!!!
De potetene som ble servert med var ikke kokt og så vidt kniven klarte å greie jobben… kjøttet var ok stekt men desverre tror jeg kokken er tom for krydder .. sikkert pga covid??? Alt i alt er jeg meget forbannet at de greier å ta en sånn pris da det tydeligvis er amatører som opererer på kjøkkenet… jeg pleier vanligvis ikke være så krass , men nå føler jeg for å si fra… nå er Dere advvart.. burgeren til min kompis var vel ganske ok da….

1  Takk, johneinark
Anmeldt 22. juli 2021

Koselig atmosfære, men høyt volum og aktivitetsnivå på de ansatte. Skittent bestikk på bordet me blei tildelt. Enkelt bestillingssystem med qr kode, drikke kom kjapt, men ikkje maten, venta i ein liten evighet før den kom. Bestilte godt stekt burger, den var nesten rå inni. Hadde prisen vore litt lavere hadde det kanskje vært verdt det.

Takk, Stine L
Anmeldt 18. juli 2021

Utvalg av øl lite, burde doblet utvalget på flaskeøl. God mat. Desserten (Snickerskake) kjip og dyr.

Takk, LektorToerr

Reisende som så på Heim Gastropub, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Heim Gastropub? Del dine erfaringer!