“Populær nabolagsrestaurant.”
Anmeldelse av Heim Gastropub

Heim Gastropub
Vurdert som nr. 4 av 62 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Gastropub
Beskrivelse: Heim er en gastropub etablert i 2014. Vi er et sted som vil sette gode kombinasjer mellom mat og drikke i fokus. Menyen var har et rustikt preg og du far et godt utvalg av bade sma og store retter i varierte prisklasser. Heim jobber kontinuerlig for a opprettholde et meget godt utvalg av drikke fra bade kjente og ukjente mikrobryggerier.
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Nabolagsrestaurant med god mat og OK utvalg i drikke. Hyggelig betjening og ‘pub’-mat på menyen. Anbefaler strak sandwich. Fint uteområde med varmelamper. Hyggelig å sitte sitte ute med hund.

Dato for besøk: september 2021
Takk, steinarkordahl

1923 av 564 anmeldelser

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige og oppmerksomme servitører. Mat og drikke ble bestilt på nett og kom raskt på bordet. Vi spiste en litt liten, men veldig smakfull hamburger. Et ekstra pluss at smittevern virket å bli godt ivaretatt.

Takk, Hiped
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fint og trivelig lokale med hyggelig personal. Bra utvalg av drikke og passe utvalg av mat.
Vi bestilte oss burger begge to, og den var god. Chipsen var slapp og kanskje ikke helt ferdig.
Som nevt stort drikkeutvalg, med til dels stive priser. 150 kroner for noe som koster 45 i butikken er litt i overkant med påslag.
Alt i alt et helt allreit sted.

Takk, Petter G
Anmeldt 4. august 2021

Heim har tapt seg veldig det siste året. Maten er OK, men man får ingen oppfølgning eller spørsmål om maten smaker fra servitørene. Greit nok at det er mye å gjøre, men bartenderen i baren ba stefaren min «finne servitøren selv» da han skulle betale for maten, fremfor at hun kunne sende over en kollega. I tillegg var det en teknisk utfordring med betaling, noe som forsuret besøket ytterligere. Går pheller et annet sted og spiser middag!

2  Takk, Marlene B
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted som (alle andre steder) bærer preg av korona, med app bestilling og avstand. Hyggelig personale og rask betjening etter bestilling

1  Takk, toneir_na

Reisende som så på Heim Gastropub, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Heim Gastropub? Del dine erfaringer!