“Lunsj”
Anmeldelse av Opus

Opus
Vurdert som nr. 30 av 56 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 6 september 2017

Anbefales på det varmeste. God mat og hyggelig betjening . Fine lokaler, god atmosfære og fin beliggenhet mitt i gågata.

Takk, Tor S
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 20 mai 2017

Var her for å spise lunsj sammen med venner . Mye gjester så det er sikkert ett populært sted.
Alminnelig på alle vis , greit nok for en lunsj.

Takk, Irene J
Anmeldt 6 mars 2017 via mobile enheter

Droppet inn for en lunch. God mat for en rimelig penge. Fish & Chips var veldig bra og kan anbefales. Beliggende midt i Storgata er et +

Takk, OddBjBakken
Anmeldt 4 januar 2017 via mobile enheter

Vi var to familier som var på Opus for en lunsj. Vi bestilte burger, fish n'chips og Thainudler med kylling. Mye mennesker i kafeen, men maten kom raskt. Smakte bra, og det var plass til vaffel, kake og kaffe etterpå.

Takk, Marit K
Anmeldt 22 november 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig stemning, godt å sitte. Bra utvalg mat. Både varmretter og brød mat og salater. Hyggelig betjening. Vel verdt et besøk. Trapper inn

Takk, vaibmu

Reisende som så på Opus, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Opus? Del dine erfaringer!