“Kjapp take away ”
Anmeldelse av Japan Sushi Lillehammer

Japan Sushi Lillehammer
Vurdert som nr. 6 av 56 Restauranter i Lillehammer
Beskrivelse: Japan Sushi ble etablert i juli 2011 og er stolte av å være en av de første sushibar i Lillehammer Vi tilbyr kvalitet-sushi fra den tradisjonelle japanske kjøkken med en touch av familiens hemmelige ingredienser i risen og sausene. Vi serverer også forskjellige eksotiske mat fra Asia. Alle våre retter tilberedes av de beste råvarer slik at våre spesialiteter vil gi deg den optimale smaksopplevelse. Velkommen inn !!!
Anmeldt 23 august 2017 via mobile enheter

Trengte mat raskt og fant dette sushistedet ikke langt unna hotellet. De hadde til og med nettbestilling som fungerte utmerket. Betjeningen var hyggelig og jeg fikk maten som avtalt ved bestilling. Maten var også god, men nådde ikke helt opp til sushi jeg har spist før. Derfor 4 av 5.

Takk, Aisa F
Hip Q, Leder  på Japan Sushi Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24 august 2017

Hei, tusen hjertelig takk for en hyggelig anmeldelse. Det var leit å høre at sushien vår ikke nådde helt opp til forventningene dine, men 4 av 5 er ikke verst! Vi skal forbedre oss på dette og håper at du vil komme tilbake til oss om ikke så lenge!

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 29 juli 2017 via mobile enheter

Jeg og min samboer var her idag, bestilte 3 forskjellige maki-typer. Maten kom raskt og smakte svært godt! Veldig lite lokale så er nok mest praktisk med takeaway, men det var helt greit å spise der også selv en travel lørdag :) Her kommer vi definitivt igjen!

1  Takk, Nadjamichelle
Hip Q, Daglig leder på Japan Sushi Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31 juli 2017

Tusen hjertelig takk for en hyggelig anmeldelse! Det er godt å høre at dere ble fornøyd med maten. Det er riktig det du sier at lokalet vårt er liten og det er fordi vi er egnet til takeaway, men det skal ikke være noe problem å sitte igjen hos oss! Bra at du opplevde at maten kom raskt på en hektisk lørdag med tanke på at det vanligvis tar mellom 30-40 min å få maten i helger. Men dette skal vi forbedre oss med!

Anmeldt 26 juli 2017 via mobile enheter

Syns disse har den beste sushien i byen. Vært der en del ganger i studietiden. Alltid smakt kjempegodt, og til en god pris

1  Takk, Tonje L

Tusen hjertelig takk for en koselig anmeldelse! Det er godt å høre at du er fornøyd med maten hos oss og at du setter deg tid til å skrive en anmeldelse til oss. Håper å se deg igjen om ikke så lenge!

Anmeldt 26 juli 2017

Liten plass, nok best egnet som take away,.. hvilket ekspeditøren også tok for gitt når vi bestilte.. Men maten var super!

Takk, AnneCathrine
Hip Q, Daglig leder på Japan Sushi Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 juli 2017

Tusen hjertelig takk for en hyggelig anmeldelse! Vi setter stort pris på dette slik at vi kan gjøre ting bedre. Håper å se deg igjen om ikke så lenge!

Anmeldt 21 juli 2017 via mobile enheter

God sushi på Lillehammer distribuert av to søte jenter, tror de hette Oda og Anne Stine. Uansett er det meget god service der

Takk, Terrinda
Hip Q, Daglig leder på Japan Sushi Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 juli 2017

Hei, tusen hjertelig takk for en koselig anmeldelse! Det er godt å høre at du ble fornøyd med din opplevelse hos oss. Vi er veldig glade for å ha disse 2 søte jentene!

Reisende som så på Japan Sushi Lillehammer, så også på

Har du vært i Japan Sushi Lillehammer? Del dine erfaringer!