“Nydelig mat - super service!”
Anmeldelse av Japan Sushi Lillehammer

Japan Sushi Lillehammer
Vurdert som nr. 5 av 59 Restauranter i Lillehammer
Beskrivelse: Japan Sushi ble etablert i juli 2011 og er stolte av å være en av de første sushibar i Lillehammer Vi tilbyr kvalitet-sushi fra den tradisjonelle japanske kjøkken med en touch av familiens hemmelige ingredienser i risen og sausene. Vi serverer også forskjellige eksotiske mat fra Asia. Alle våre retter tilberedes av de beste råvarer slik at våre spesialiteter vil gi deg den optimale smaksopplevelse. Velkommen inn !!!
Anmeldt 31. august 2017

Raskt, smakfult og med veldig hyggelig betjening - jeg tar gjerne turen igjen!! Vi var her på en solskinnsdag, så vi tok med maten og åt ute, men her er noen få sitteplasser inne - er nok mest egnet for takeaway.

Takk, Lene H
Hip Q, Daglig leder på Japan Sushi Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2017

Tusen hjertelig takk for en hyggelig kommentar! Det er godt å høre at du er fornøyd med betjeningen vår. Vi håper å se deg igjen om ikke så lenge! Du er alltid hjertelig velkommen!

Anmeldt 24. august 2017

Det er vanskelig å vurdere Japan Sushi som restaurant. Lokalene er så, som så, men maten er ypperlig og vi bruker å hente mat der rett som det er. Personalet er hyggelig og hygiene og orden ser ut til å være helt topp.

Takk, p_alnes
Hip Q, Leder  på Japan Sushi Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2017

Hei, tusen hjertelig takk for en hyggelig anmeldelse. Vi skal si oss enig om at lokalet vårt er liten, og derfor vil vi selv ikke si at vi er en restaurant, men mer som en take-away sjappe. Det er egentlig konseptet vårt! Vi håper på en større sjappe i fremtiden slik at det skal bli mer restaurant aktig!

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Trengte mat raskt og fant dette sushistedet ikke langt unna hotellet. De hadde til og med nettbestilling som fungerte utmerket. Betjeningen var hyggelig og jeg fikk maten som avtalt ved bestilling. Maten var også god, men nådde ikke helt opp til sushi jeg har spist før. Derfor 4 av 5.

Takk, Aisa F
Hip Q, Leder  på Japan Sushi Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2017

Hei, tusen hjertelig takk for en hyggelig anmeldelse. Det var leit å høre at sushien vår ikke nådde helt opp til forventningene dine, men 4 av 5 er ikke verst! Vi skal forbedre oss på dette og håper at du vil komme tilbake til oss om ikke så lenge!

Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Jeg og min samboer var her idag, bestilte 3 forskjellige maki-typer. Maten kom raskt og smakte svært godt! Veldig lite lokale så er nok mest praktisk med takeaway, men det var helt greit å spise der også selv en travel lørdag :) Her kommer vi definitivt igjen!

1  Takk, Nadjamichelle
Hip Q, Daglig leder på Japan Sushi Lillehammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2017

Tusen hjertelig takk for en hyggelig anmeldelse! Det er godt å høre at dere ble fornøyd med maten. Det er riktig det du sier at lokalet vårt er liten og det er fordi vi er egnet til takeaway, men det skal ikke være noe problem å sitte igjen hos oss! Bra at du opplevde at maten kom raskt på en hektisk lørdag med tanke på at det vanligvis tar mellom 30-40 min å få maten i helger. Men dette skal vi forbedre oss med!

Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Syns disse har den beste sushien i byen. Vært der en del ganger i studietiden. Alltid smakt kjempegodt, og til en god pris

1  Takk, Tonje L

Tusen hjertelig takk for en koselig anmeldelse! Det er godt å høre at du er fornøyd med maten hos oss og at du setter deg tid til å skrive en anmeldelse til oss. Håper å se deg igjen om ikke så lenge!

Reisende som så på Japan Sushi Lillehammer, så også på

Har du vært i Japan Sushi Lillehammer? Del dine erfaringer!