“God sushi i Hamar”
Anmeldelse av Japan Sushi Lillehammer

Japan Sushi Lillehammer
Vurdert som nr. 9 av 61 Restauranter i Lillehammer
Beskrivelse: Japan Sushi ble etablert i juli 2011 og er stolte av å være en av de første sushibar i Lillehammer Vi tilbyr kvalitet-sushi fra den tradisjonelle japanske kjøkken med en touch av familiens hemmelige ingredienser i risen og sausene. Vi serverer også forskjellige eksotiske mat fra Asia. Alle våre retter tilberedes av de beste råvarer slik at våre spesialiteter vil gi deg den optimale smaksopplevelse. Velkommen inn !!!
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Bestilte mat hos Japan Sushi avd. Hamar som har en litt annerledes meny enn avd. Lillehammer. Forskjell mellom Meny 6 og 7 er litt stor - hadde vært suverent hvis det fantes en meny med 45-55 biter. Vi endte opp med Meny 7 som var et godt valg - masse gode smaker.

Takk, MauriceAG

Anmeldt 23. november 2020

Vi bruker Japan sushi jevnlig, og de lager alltid god mat! De leverer punktlig og er serviceminded. Anbefales!

Dato for besøk: november 2020
Takk, 416jarles
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Kjøper ofte sushi her, veldig god mat og godt utvalg. Svært fornøyd! Tiden angitt på appen stemmer vanligvis også, har maks ventet fem minutter etter angitt tid.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, christina_autumn
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Vi bestilte på forhånd for å ta med oss hjem da vi leste på tripadviser at det var litt ventetid her. Sushien smakte veldig godt og vi kommer til å bestille her flere ganger.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, mortenn738
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, men trekkes ned av veldig lang ventetid. Fikk beskjed ved bestilling at det var over 75 minutters ventetid, og det trekker dessverre ned karakteren fra oss!

1  Takk, vegardlitangen

Reisende som så på Japan Sushi Lillehammer, så også på

Har du vært i Japan Sushi Lillehammer? Del dine erfaringer!