Åpen i dag: Stengt
Anbefales

Spennende og utfordrende oppgaver, heftige "kulisser og spesialeffekter", samt hyggelig og veldig... les mer

Anmeldt 3. juni 2021
102espens
Kjempeartig

Kjempeartig, både for 13-åringer, 15-åringer og damer på 46 👍 Vi valgte The voult, og det var... les mer

Anmeldt 8. mai 2021
JofridVL
Lillehammer, Norge

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde det veldig artig på Tutankamons Gravkammer. Var tre barn og to voksne og overlevde nesten :)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Gunnar77
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Dette var gøy! Takk for at dere ordnet så fint for gjengen vår. Alle koste seg. Anbefales på det varmeste! Dette er noe vi burde ha startet hver sesong med!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 624LauraB624
Anmeldt 21. januar 2020

Arrangerte utdrikningslag her med 13 stk. Det var en god host og gode rom! Alle involverte synes dette var morsomt. Vi lo masse og hadde en veldig god vert. God stemning i hele lokalet.

Dato for opplevelse: januar 2020
2  Takk, Stianholmskog
Anmeldt 4. januar 2020

Første turen vi tok, var i sommer og hadde med barn for første gang. Vi tok «The Vault». Et perfekt familierom, der oppgåvene ikkje var altfor vanskelige. I januar tok vi både «The Sub» og «Tutakahamons gravkammer», kor romma virkelig er godt gjennomført. Det som ødelagde opplevelsen for oss ved dette besøket var gamemasteren. Ho prata litt for mykje i introduksjonen, fulgte ikkje med når vi var i romma (fekk hint på ting vi allerede hadde løyst, gav ikkje hint når vi hadde stått å stampa i 15 min før vi kom i gang, viste ikkje ønske om at vi skulle greie oppdraget- då spesielt gruppa som hadde barna med seg, og som snakka innsatsen deres «ned» etter vi var ute. Ho sa blant anna «Nøkkelen lå rett ved siden av dere, at dere ikke så den var helt utrolig. Nei, dere må øve mer.» En skikkelig gamemaster ville uoppfordret gitt gruppa et hint om å sjå nærmere på sakene. Så akkurat det var veldig synd! Har heldigvis aldri opplevd lignende noe anna sted.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, ninarh84
Anmeldt 28. juli 2019

Vi var i The tresherhunt. Det var et fantastisk rom som ga mye mestrings følelse. Man måtte jobbe godt sammen og tenke uten for boksen. Skal definiæetivt tilbake dit og prøve flere rom.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Birgitte L