Anbefales

Spennende og utfordrende oppgaver, heftige "kulisser og spesialeffekter", samt hyggelig og veldig... les mer

Anmeldt 3. juni 2021
102espens
Kjempeartig

Kjempeartig, både for 13-åringer, 15-åringer og damer på 46 👍 Vi valgte The voult, og det var... les mer

Anmeldt 8. mai 2021
JofridVL
Lillehammer, Norge

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super kveld her sammen med barna på 9, 12 og 15 år. Alle ble engasjert i gåtene og vi klarte heldigvis redde oss ut av Gravkammeret. Veldig hyggelige og flinke ansatte også.

Takk, 962thereseb
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Jeg prøvde escape rommet «the sub» og må si det var spennende og utfordrene. Anbefaler til alle som har lyst på en utfordring

Takk, Tollef123
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde det veldig artig på Tutankamons Gravkammer. Var tre barn og to voksne og overlevde nesten :)

Takk, Gunnar77
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Dette var gøy! Takk for at dere ordnet så fint for gjengen vår. Alle koste seg. Anbefales på det varmeste! Dette er noe vi burde ha startet hver sesong med!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 624LauraB624
Anmeldt 21. januar 2020

Arrangerte utdrikningslag her med 13 stk. Det var en god host og gode rom! Alle involverte synes dette var morsomt. Vi lo masse og hadde en veldig god vert. God stemning i hele lokalet.

Dato for opplevelse: januar 2020
2  Takk, Stianholmskog