“Bra kafe og spisested for enkel servering”
Anmeldelse av Qa spiseri

Qa spiseri
Vurdert som nr. 8 av 18 Restauranter i Hammerfest
Kjøkken: Bar, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. januar 2019

God atmosfære, og koselig sted. Her samles endel folk, spesielt om formiddagen, for å prate og drikke kaffe. Stedet ligger nede på kaien, og har godt kjøkken, og trivelig betjening

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, OleHammerfest

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Servitørene brukte veldig lang tid før de tok bestillingene. Vi måtte til slutt hente noen. Maten var helt grei. Men igjen ble vi sittende uten påfyll av drikke. Plassen passer fint til stort følge, da de har god ålass

Takk, 111ninae
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Maten er helt grei. Syns spesielt torskerulladen er god. Masse smak. Godt til lunsj. Men det er ofte lang kø for å få bestilt.

Takk, Tom A
Anmeldt 21. august 2018

Ser på Tripadvisor at dette er en av de bedre restaurantene i Hammerfest. Har vært her tidligere på dagtid, og var ikke imponert over smakløs mat.
Denne gangen var det nattmat som sto for tur.
Det gikk vel som det måtte gå her også.

Det var ingen foran meg i køen, og de tre personene som satt der hadde fått mat allerede. Jeg bestilte lasagne, takeaway, og måtte vente rundt 15 minutt.
Lasagnen så ut som no kjøttgreier som bare var klasket ihop, og strødd litt (usmeltet) ost over (se bilde).
Fikk også bitte bitte bitte litt salat med, og to ekstremt tykke loffskiver (se bilde).
Selv etter en del øl var dette en meget trasig opplevelse.
Det endte opp med at jeg spiste halvparten og kastet resten.

Takk, Sodd79
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Startet med lunsj, vi ble så godt fornøyd at vi kom tilbake for å spise middag. Fiskesuppe til forrett og indrefilet av reinsdyr til hovedrett. Smakte fortreffelig og servicen er meget god.
Anbefales.

Takk, Laader

Reisende som så på Qa spiseri, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Qa spiseri? Del dine erfaringer!