“God mat og ok prisnivå”
Anmeldelse av Qa spiseri

Qa spiseri
Vurdert som nr. 8 av 17 Restauranter i Hammerfest
Prisklasse: kr 161 - kr 397
Kjøkken: Bar, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. juni 2023 via mobile enheter

God mat, kort ventetid og greit prisnivå. Helhetsopplevelsen dras ned av noe tilbakelent betjening. Fikk en sånn "kafe" følelse.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Terje A T

Anmeldt 2. juni 2023

Dorlig betjening! Truet vennen min med å kaste han ut bare fordi han satt vedsidna meg å ikke kjøpte noe.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Olai J
Anmeldt 16. april 2023 via mobile enheter

Kvaliten har gått ned siden forrige besøk. Mindre porsjoner, lengre ventetid på maten, flere ting fra menyen som man er tomme for. Det ble blant annet i guppen bestilt bacon cheese burger , som ble servert uten bacon.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Chrizz S
Anmeldt 23. oktober 2022 via mobile enheter

Grei og rimelig mat, men rettene mangler det lille ekstra. Stort utvalg på menyen, noe som gjenspeiler seg i kvaliteten på retten, men absolutt et sted for et rimelig måltid som har noe for en hver.

Dato for besøk: august 2022
Takk, Chrizz S
Anmeldt 21. august 2022

Jeg bestilte meg mat og skulle ta meg bestikk, servitøren/ han som sto i kassa benektet meg å ta bestikk fordi han mente at jeg ikke trengte det.

Jeg mener selv at det er kunden som bestemmer om man skal bestikk eller ikke.

Dato for besøk: august 2022
Takk, emilandre2022

Reisende som så på Qa spiseri, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Qa spiseri? Del dine erfaringer!