“Flott opplevelse”
Anmeldelse av Brygga Mathus

Brygga Mathus
Vurdert som nr. 2 av 21 Restauranter i Hammerfest
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dette var virkelig en brillefin opplevelse. Vi ble tatt godt imot og fikk servering raskt, til tross for fullt hus lørdag ettermiddag. God øl og vin. Forretten, reintaco, var noe av det beste jeg har smakt av forretter. Fish&chipsen ble valgt til hovedrett og var også supergod! Nydelige viner ble båret til bordet og da vi skulle betale ble vi veldig positivt overrasket over det moderate prisnivået. Dette var virkelig bra, og en restaurant Hammerfest bør ta vare på.

Dato for besøk: september 2019
Takk, kjetilhugo
Giedre P, Hovmester på Brygga Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Takk:))

Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Vi var tre kolleger som dro hit. Vi kjøpte fiskesuppe og lam. Nydelig mat og godt utvalg drikke. Jeg anbefaler stedet og kommer 100 % sikkert tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 20frankj

Takk!:)

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Vi delte en fantastisk kongekrabbesalat, deretter fikk vi fiskeburger og fish'n chips. Utrolig godt og nydelige smaker! Orket dessverre ikke dessert, vi må komme tilbake!

Takk, reinveien
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Rett og slett lykke!
Denne lille juvelen midt i Hammerfest må gjøre lokalbefolkningen stolte!
Et kunstverk av et interiør, hovedsakelig satt sammen av gamle materialer, med sjel og historie. I kombinasjon med et kreativt kjøkken, med sterk fokus på lokale råvarer og kortreist mat, blir dette rett og slett magi.

Takk, stevetF826CF
Giedre P, Hovmester på Brygga Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Tusen takk!:)

Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Trivelige lokaler og veldig hyggelig betjening.
Maten var ypperlig. Spiste både kongekrabbesalat, fiskesuppe og fish 'n chips.

Takk, bestsann
Giedre P, Hovmester på Brygga Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Tusen takk!:)

Reisende som så på Brygga Mathus, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Brygga Mathus? Del dine erfaringer!