“Superhyggelig og uformelt lokale - litt skuffet over maten”
Anmeldelse av Brygga Mathus

Brygga Mathus
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Hammerfest
Beskrivelse: Brygga Mathus er et spennende konsept med 3 firma under samme tak. Fellesnevneren er mat. God mat. Bæivi AS driver med catering og event, Niri produksjon med butikkvarer samt Brygga Mathus. Brygga Mathus driver restaurant og butikk for salg av proft kjøkkenutstyr og matvarer til hobbykokken.
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Flott lokale (vi satt inne) og god, men litt lavmælt service. Bestilte kongekrabbe på salat og en porsjon blåskjell. Kongekrabben var lekkert servert, og ganske god, men fant flere større skjellbiter i kjøttet. Blåskjellene var dessverre altfor tørre og jeg var glad jeg bestilte en liten porsjon. God kraft i bunnen og godt hjemmelaget brød. Ca 380 til sammen.

Takk, Ithomassen
giedreposkiene, F&B manager på Brygga Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Takk for tilbakemelding. :) vi prøver hele tiden å forbedre oss og det er det fint med kommentarer fra våre kunder.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Her finner du en opplevelse av de sjeldne. Lokal mat laget på gourmet vis. Full restaurant, men det merkes ikke på service eller maten som serveres. Må oppleves!

1  Takk, TineH71
giedreposkiene, F&B manager på Brygga Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Tusen takk :)

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte oss Brygga Mathus for middag en regntung julikveld og valgte klippfisk med potetpuré. Det ble et festmåltid med utsøkt mat og god service. Heller ikke dessertene var det noe å utsette på! Anbefales!

Takk, runehal
giedreposkiene, Annet på Brygga Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Spiste Klippfisk, Hvalkjøtt og Sjømattapas. Meget god mat som var elegant anrettet.
Stooor porsjon Klippfisk var det også. Fin atmosfære og hyggelig betjening. Sentralt på brygga bare 79 meter fra Thon Hotel.
Eneste som kanskje manglet var muligens et alternativ fra Rein som ikke bare var burger.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Terje A
giedreposkiene, F & B manager på Brygga Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Tusen takk for tilbakemelding. :)

Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Var til lunsj i går. Reintacoen var bra. Er nå tilbake for middag. En meget god ytrefilet av rein. Vel balanserte smaker. Desserten var bærsalat. Frisk, og med særpreg. God stemning. Stilig lokale med skikkelig gammel panel og tredetaljer, og med gamle pynteting. Kommer hit flere ganger. Denne restauranten anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, EirikT233
giedreposkiene, Annet på Brygga Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2020

Tusen takk for tilbakemelding :)

Reisende som så på Brygga Mathus, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Brygga Mathus? Del dine erfaringer!