“Hamburger”

Bestill bord
lør. 24.7.
20:00
Vurdert som nr. 9 av 17 Restauranter i Hammerfest
Beskrivelse: SOT bar og burger er stedet for deg som liker en ekte håndverk burger, grillet på kullgrill. Med gode drinker som tilbehør. Et perfekt utvalg av øl for de som elsker en fin håndverksøl til burgeren, inkluderer vegetariske og glutenfrie tilbud. Vi åpner hver dag fra kl. 11.00 (15.00 på søndag).
Anmeldt 19. juli 2020

Bestilte hamburger der. Den var ikke noe særlig god, bløt salat, harde og brente brød til. Smakte ikke noe godt. Drar ikke dit flere ganger. Måtte innom en kiosk for å kjøpe sjokolade for å få vekk den dårlige ettersmaken.

Takk, Brukernavnforfan

Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Har tidligere spist middels burger etter lang ventetid. Ga dem en ny sjanse på sushi bufeet. De hadde solgt langt mer en de klarte å produsere, så det ble mye venting. Soya sausen på flasken var merkelig, wasabien var det lite futt i. Påpekte ventingen til ei av betjeningen som surt påstod at vi var blitt informert da vi bestilte. Dårlig service gir dårlig score til tross for at sushi en var middels god. Anbefaler å legge besøket til en av byens mange andre spiseplass.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Turid J
tommyn398, Kundeansvarlig på SOT bar & burger Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2019

Hei Turid,

Vi opplevde for stor pågang ved buffet. Beklager dette .
Takk for besøket og håper du kan gi oss en sjanse til ved en senere anledning .

Mvh Tommy

Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Ga Sot en ny sjanse. Denne gangen var maten mere smakfull og ikke tørr. Det blir gjenbesøk flere ganger

Dato for besøk: november 2019
Takk, Marilyd77

Tusen takk

Anmeldt 21. oktober 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt å komme hit, veldig smakfulle og fantastiske burgere. Topp service og god atmosfære. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, adelandeDe
Anmeldt 19. oktober 2019

Spist her ofte og mange ganger. Til tross for det er det som regel aldri problemfritt. Burgerne er meget gode, hvertfall som oftest. Kan smake for røkt en dag, gjerne syntetisk. En annen dag kan den være smakløs. Problemet er servicen, svært ofte får man ikke det man bestiller og de er veldig vanskelig å bestille fra. Tlf nummeret går til en vanlig mobil og hver gang de ikke svarer på telefon er de ivrige å svare på facebook. Skylder fort på å ha "mye å gjøre". Men når man kommer innom er det ikke noen antydning til kø. Til tider løses disse problemene med gratis burger, men problemene vedvarer og løsningen lønner seg gjerne ikke da det blir mange ekstra turer (når maten ikke stemmer med hva som faktisk blir bestilt, og heller ikke neste gang man kommer innom). Igjen - burgeren er som oftest veldig god, men å måtte føle at man trenger seg på for å få det man betaler for så ødelegger det intrykket.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Ampliwire

Reisende som så på SOT bar & burger Hammerfest, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i SOT bar & burger Hammerfest? Del dine erfaringer!