“Norges beste burger!!”

Bestill bord
fre. 17.9.
20:00
Vurdert som nr. 9 av 18 Restauranter i Hammerfest
Beskrivelse: SOT bar og burger er stedet for deg som liker en ekte håndverk burger, grillet på kullgrill. Med gode drinker som tilbehør. Et perfekt utvalg av øl for de som elsker en fin håndverksøl til burgeren, inkluderer vegetariske og glutenfrie tilbud. Vi åpner hver dag fra kl. 11.00 (15.00 på søndag).
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var ute med stor-familien. Greit lokale, og god service som fulgte bra opp. All mat kom samtidig og burger (Jørns) var supergod!! Min beste burger opplevelse på mange år

Takk, Ithomassen

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med blid betjening som yter god service. Nydelig sushi. Verd et besøk. Kan kombineres med bowling og shuffleboard.

2  Takk, ChristinK966
Anmeldt 19. juli 2020

Bestilte hamburger der. Den var ikke noe særlig god, bløt salat, harde og brente brød til. Smakte ikke noe godt. Drar ikke dit flere ganger. Måtte innom en kiosk for å kjøpe sjokolade for å få vekk den dårlige ettersmaken.

Takk, Brukernavnforfan
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Har tidligere spist middels burger etter lang ventetid. Ga dem en ny sjanse på sushi bufeet. De hadde solgt langt mer en de klarte å produsere, så det ble mye venting. Soya sausen på flasken var merkelig, wasabien var det lite futt i. Påpekte ventingen til ei av betjeningen som surt påstod at vi var blitt informert da vi bestilte. Dårlig service gir dårlig score til tross for at sushi en var middels god. Anbefaler å legge besøket til en av byens mange andre spiseplass.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Turid J
tommyn398, Kundeansvarlig på SOT bar & burger Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2019

Hei Turid,

Vi opplevde for stor pågang ved buffet. Beklager dette .
Takk for besøket og håper du kan gi oss en sjanse til ved en senere anledning .

Mvh Tommy

Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Ga Sot en ny sjanse. Denne gangen var maten mere smakfull og ikke tørr. Det blir gjenbesøk flere ganger

Dato for besøk: november 2019
Takk, Marilyd77

Tusen takk

Reisende som så på SOT bar & burger Hammerfest, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i SOT bar & burger Hammerfest? Del dine erfaringer!