“Bestilling av mat levert hjem”

SOT bar & burger Hammerfest
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Hammerfest
Beskrivelse: SOT bar og burger er stedet for deg som liker en ekte håndverk burger, grillet på kullgrill. Med gode drinker som tilbehør. Et perfekt utvalg av øl for de som elsker en fin håndverksøl til burgeren, inkluderer vegetariske og glutenfrie tilbud. Vi åpner hver dag fra kl. 11.00 (15.00 på søndag).
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bra mat om du velger å spise på SOT.

Levering hjem er ikke bra.
Har bestilt både sushi og burger til hjem levering og opplevd dårlig resultat.
Ved klage, er min oppfatning av meg som liten kund, at jeg ikke er så viktig for SOT.
Tenker at inntjening på konserter gir penger i kassa, derfor er den lille kunden som bruker over 1000,- en kveld ikke er like viktig

Takk, reisermarpet

Anmeldt 23. mars 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening.
Porsjonene var passe store. Ble mett men ikke stappet.

De kunne godt hatt bedre renhold blant sitteplassene.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, lilletommy73
Anmeldt 17. januar 2021

Fantastisk burger og biff, god plass, bra bestillingssystem. Pluss for bestilling på nett. Aktiviteter i samme lokale, bowling og shuffelboard

Dato for besøk: desember 2020
Takk, E4547OYrobertw
Anmeldt 10. januar 2021 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og har vært fornøyd hver gang. Burgeren er saftig med god smak. Betjeningen vennlig, og kom fort med maten. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, 505tinan
Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Fint grillet biff, med god røyksmak å grillet som jeg ønsket. Nedtrekk på kald grillet tomat, står at det serveres med fløtegratinerte poteter, fikk understekt fries, søtpotet og vaffelfries, forstår at det kan bli fritt for enkelte råvarer, men hadde foretrukket å blitt opplyst om dette på forhånd. Tidligere spist burger som har vært nydelig

Dato for besøk: desember 2020
Takk, thinam2018

Reisende som så på SOT bar & burger Hammerfest, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i SOT bar & burger Hammerfest? Del dine erfaringer!