Anmeldt 6. september 2021

Vi fikk kald mat, de hadde et dårlig system for antall alkoholenheter under middagen, slik at flere av gjestene, inkludert brudeparet, ikke fikk det som ble lovet. Det var dårlig service, og ingen var villige til å gjøre noe som helst for å møte brudeparet på sine ønsker. I tillegg var lederen frekk og ufin, og omtalte bruden som den største divaen hun hadde møtt. Det er helt unødvendig og veldig uprofesjonelt! Håper ingen andre får ødelagt en av de største dagen i livet sitt på dette stedet og med dette vertskapet!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Ronja1234567
Anmeldt 6. september 2021

Ønsker ikke å annefale stedet til noen! Dårlig service og betjening som diskuterer med gjester og er bedrevitende! Kald mat og uprofesjonell. Burde invistere i et servicekurs for fremtidige gjester! Stakkars brudepar som fikk sitt bryllup ødelagt! En dag de aldri får tilbake!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Gloppa
Anmeldt 15. juli 2018

En kan kjøre bil opp til turiststua. Men antagelig enda bedre å gå trappene fra torget og opp. Da får en flott utsikt hele veien oppover. Endelig opp kan en gå rundt på område å nyte utsikten mot Sørøya og Melkeøya. Resturanten var desverre stengt når jeg var der oppe. Synd for det hadde passet med en forfriskning.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 731ingeh
Anmeldt 16. desember 2016 via mobile enheter

Vi fikk servert veldig god mat i hyggelige omgivelser med nydelig utsikt over Hammerfest og Melkøya. Kelnerne var noe urutinerte og ikke veldig service innstilte. Dette trakk ned helhetsinntrykket. Og kommentarer om at man ikke har både det ene og andre pga kort sesong kunne de ha spart seg.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, 461b_rdb