“OMG .... her snakker vi sweet”
Anmeldelse av Sweet Fantasy

Sweet Fantasy
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Hammerfest
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

OMG .... her snakker vi sweet fantasy. Famile på 4 inntok crêpes og doble vafler. Is, Sjokolade, nutella, krem, non stop, oreos, banan og jordbær. Himmelsk opplevelse. Anbefales

2  Takk, EliO286

Anmeldt 9. februar 2020

Etter at dette flotte stedet åpnet, har vi vært der mange ganger . Like hyggelig hver eneste gang. Her er noe for enhver smak. De har nydelig kaffe og nydelige smoothie , om du ikke vil ha bobble vafler da

Dato for besøk: februar 2020
Takk, borealis9600
Anmeldt 1. desember 2019

Nydelig og stemningsvesøk en søndag formiddagNydelig personale, fantastisk personale, veldig god americano og boble waffels må prøves❤️ Utallige muligheter for å velge fyll selvDette er virkelig et nydelig sted

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, borealis9600
Anmeldt 4 uker siden

Dato for besøk: april 2021
Anmeldt 4 uker siden

Dato for besøk: april 2021

Reisende som så på Sweet Fantasy, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Sweet Fantasy? Del dine erfaringer!