Et "must"

Ta en titt og få litt historie. Meld deg inn i isbjørnklubben 😊 som bare gjøres med personlig... les mer

Anmeldt 22. juli 2020
ChristinK966
Oslo, Norge
Fint museum

Rask tur innom, mye god informasjon og bilder, samt utstilling. Anbefaler at en tar en tur innom... les mer

Anmeldt 31. juli 2019
Amund G
Moss, Norge

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Dette er en spennende og fin plass, fin liten utstilling, og har også en fin lære til side ved seg.
Det som er fint her er at utstillingen er GRATIS. Å så kan man velge og bli medlem i isbjørn klubben 200kr. (Pris er fra 2017) For et evig medlemskap. Det må eg si at Til Og med utstillingen er vell igrunnen vært den prisen, så er her en fin suvenir butikk med alt fra isbjørn til Hammerfest.
Det er også her det er turist info. Di som jobber her er meget hyggelige og har god kompetanse på Hammerfest og området rundt.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, sveinivarc3
Anmeldt 23. juni 2018

Det er en flott utstilling hvor man både lærer mye om norsk polarhistorie, ser også utstoppende dyr fra denne delen av verden etc. I tillegg er det en butikk som selger mye fine gjenstander, både spiselige og ikke spiselige ting, fra området.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Et koselig sted.

Mye bra informasjon, og man kan lære mye, og se mye.

Gratis å komme inn.

Flotte varer.

Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Karoline S
Anmeldt 4. oktober 2017

Her er det en fantastisk samling av historie fra polarhavet og fangst der oppe, guidene er fantastisk og har mye kunskap som de gjerne deler med de som kommer innom. Eneste plassen du kan bli medlem av isbjørnklubben, i den klubben får du b.la en liten pin av en isbjørn, den vil bli lagt merke til overalt hvor du drar.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Jarleseppo
Anmeldt 10. januar 2017 via mobile enheter

Det er jo så godt som påbudt, i alle fall på grensen til obligatorisk. Og da er det jo seig at eg 12 år etter innmelding i "klubben" fremdeles er registrert og at eg får 10% på handelen min i dette hyggelige lokalet som er sammen med Turistinformasjonen. En fin og forståelig utstilling og vennlig og oppdaterte verter. Hit må du ta turen, og meld deg inn i Isbjørnklubben!

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, Opplevelsespioneren