TripadvisorUSD 274
Booking.comUSD 274
eDreamsUSD 274
Agoda.comUSD 288
Anmeldt 9. juli 2020

Flott beliggenhet og nært til resturant samt butikker med mer. Litt lite dobbeltrom for to. God service og god frokost. Du føler deg velkommen og personalet er svært behjelpelig om du har spørsmål og trenger hjelp til noe.

Romtips: God utsikt mot parken og andre uteplasser.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, SusanneJ619
Johanna Lundqvist, Daglig leder på Thon Hotel Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vedlagt bilde av utsikten fra rommet. Det er store fine rom og store bad. Resepsjonen har en svært trivelig service med fantastisk restaurant og en kjent kjøkkensjef som gjør alt for sine gjester. Eller hun dog. Du blir møtt med et smil på alle kanter og det er en pub og bar tilknyttet hotellet. Veldig bra frokost og restaurant. Svært god service.

Excelllent hotel, very modern and Nice rooms. The chef is famous for her ability to make whatever the guests want, just AS home. The front desk has a really great service. Absolutely recommanded.

Stian Jensen, Oslo

2  Takk, StianHJensen

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen igjen!

Anmeldt 1. november 2019

Praktisk beliggenhet midt i sentrum av Hammerfest. God service både ved ut og innsjekk. Jeg hadde standard rom, som ikke er stor, men fungerer bra. Badet er stort i forhold til resten av rommet. Liten, men koselig frokostsal.

Romtips: bedre utsikt fra etage 2 og opp
Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, storvika
johannal537, Daglig leder på Thon Hotel Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2020

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Var her en natt i forbindelse med tur med jobb. Hotellet fremstår som et forholdvis gammelt hotell som er oppgradert i nyere tid. Rommet jeg hadde var forholdvis lite og kompakt, men akkurat det jeg trengte for en natt! Restauranten med frokost var liten og intim med god frokost. De som jobbet der var også svært imøtekommende og hyggelige!

Blir stadig forbauset over at Thon hotell har blitt såpass freshe!

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, BjornErikSorli

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Flott hotell som anbefales, men handicap rommet kunne vært større , badet var helt supert. Nydelig frokost og hyggelig personale. Hotellet ligger flott og sentralt til. Nært til havna der du kan se hvalen "Hvaldimir".

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Ann Kathrin N
Johanna L, Daglig leder på Thon Hotel Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2019

Hei Ann Kathrin,

tusen takk for flott tilbakemelding.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.