Gratis avbestilling frem til 15.07.22
Gratis avbestilling frem til 17.07.22
Orbitz.com
TraveluroUSD 183
Anmeldt 19. april 2021

Hammerfest. De serverer nydelig frokost i en veldig koselig og rolig frokostsal... Betjeningen var hyggelig og vennlige. Lite parkerings muligheter som er knyttet til hotellet, Litt lytt mellom rommene.

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, BarnyMio
Johanna Lundqvist, Daglig leder på Thon Hotel Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2022

Hei BarnyMio og takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen igjen.

Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

God frokost.
En Hyggelig og høflig betjening.
Litt små rom men helt ok, gode senger.
Rent og ryddig.
En liten Lobby bar.
Sentral beliggenhet, midt i sentrum.
Så kort sagt det en forventer av et Hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, 97Naess
Johanna Lundqvist, Daglig leder på Thon Hotel Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen igjen!

Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Frokostbuffeten var rikholdig selv med coronatiltak. Hyggelig hotell med gode rom. God plassering i sentrum hjelper også på. Grei lydisolering og kort vei til butikken ved siden av. Baren i resepsjonen er likevel på den kjipere delen av skalaen.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, christianlomsdalen
Johanna Lundqvist, Daglig leder på Thon Hotel Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2020

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Fresht og fint hotell, med god beliggenhet i sentrum av Hammerfest. De serverer nydelig frokost i en veldig koselig og rolig frokostsal. Betjeningen var hyggelig og vennlige. Litt lytt mellom rommene.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Matmomsa
Johanna Lundqvist, Daglig leder på Thon Hotel Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Jeg ringte hotellet for å undersøke ang bruk av poeng. Pratet med en meget hyggelig resepsjonist , som fikset det med en gang. Kom fram til hotellet som lå på bryggen. Vi fikk et oppgradert rom, med sjøutsikt. Et meget flott rom ! God frokost med egg, bacon og masse annet. Meget godt fornøyd med hotellet og oppholdet.

Takk, Christl J