Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 146
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Ansatte er hyggelige og yter en god service. Tildelt rom var pent med sjøutsikt og med gode senger, men som fleste andre hotell er det to enkeltsenger som er satt sammen og ikke en hel dobbeltseng.
Frokosten var helt ok. Savner blant annet enkle ting som større utvalg i frukt og grønt, naturell yoghurt, nøtter og ellers litt lokale råvarer. (Thon hotellet er bedre på dette).

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Chrizz S
Kjetil F, Hotelldirektör på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei, tusen takk for tilbakemeldingen! Vi takker og tar gjerne imot innspill til forbedringer på frokosten :-)
Ha en super ukestart!

Anmeldt 2. november 2018

Hyggelige folk, både i resepsjon og forøvrig. Meget fornøyd med at det var mulig å få hentet frokost, etter vanlig serverings tid. Litt dumt at allergi rom i første etasje også blir brukt til de med pelsdyr- så bestiller rom i annen etasje neste gang. Store fine superior rom. Hadde vært ønskelig med parkering på hotellområde- evt parkeringskort? Kort vei fra parkeringsområde er en stor fordel.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Relax32791017946

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å lese at du var fornøyd med oppholdet på Scandic Hammerfest! Våre allergirom ligger i fjerde etasje. Gi gjerne beskjed om det neste gang du bestiller rom. Ha en super ukestart! :-)

Anmeldt 31. oktober 2018

Vi ankom med hurtigruten kl 05 på morgenen. Hotellet var kun en kort gåtur unna, og vi fikk sjekke inn på rommet med en gang. Personalet var lett tilgjengelig, hyggelige og utførte god service under hele oppholdet. Frokosten var variert og god. Rene og fine rom.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mariannebe93
Kjetil F, Hotelldirektör på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei, tusen takk for fin tilbakemelding om hyggelig og god service, samt variert og god frokost ved Scandic Hammerfest! :-)

Anmeldt 26. oktober 2018

Jeg var så heldig å bli oppgradert, og rommet var superflott!. God luft, god utsikt, romslig med god arbeidsplass. Badekar øker verdien, for det er ikke mange Scandic hoteller som har det lenger! Nydelig seng og overhodet ingen forstyrrelser, så jeg sov veldig godt i 3 netter på rad!

Takk, karin52
Kjetil F, Hotelldirektör på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Karin,

Takk for hyggelig tilbakemelding om superflott rom, god utsikt og nydelige senger! :-) Ha en god ukestart!

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Forsov meg og rakk ikke frokostwn, men en hyggelig mann (med spansk-norsk aksent) tok likevel fram maten og serverte frokost til meg etter stengetid. Med full mage har jeg et veldig positivt inntrykk av hotellet og de ansatte!

Takk, JohanV1106
Kjetil F, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Johan, så flott at du ble servert frokost etter stengetid av vår eminente frokostkokk Zebensui :-) Vi skal fortsette å fokusere på service fremover! Ha en fortsatt god uke!