Expedia.comUSD 138
TripadvisorUSD 138
Vio.com
Agoda.comUSD 145
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet er helt greit men mangler skikkelig parkering. At man må vises til en plass ned mange trapper og til en dårlig og mørk parkering med betaling på automat er for dårlig. Derfor lav score. Hadde også lite utvalg i baren av øl og drikke. Ellers er oppholdet helt kurant.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 115_yvindb
Kjetil F, Hotelldirektör på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei, tusen takk for tilbakemeldingen! Vi har kommunal parkering rett nedenfor hotellet. Denne er utendørs og jeg har forståelse for at på vinterstid kan den virke litt ukomfortabel. Rett ved siden av hotellet, vegg til vegg, ligger det en kommunal innendørs parkering. Den anbefales på det sterkeste. I tillegg har vi parkering langs veien på oversiden av hotellet. I lobbybaren har vi 10 forskjellige utvalg av det du måtte ønske :-) Ta gjerne kontakt med oss om du skal til Hammerfest igjen, så skal vi se om vi kan få kjøpt inn noen andre tilbud om ønskelig. Velkommen tilbake!

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Ansatte er hyggelige og yter en god service. Tildelt rom var pent med sjøutsikt og med gode senger, men som fleste andre hotell er det to enkeltsenger som er satt sammen og ikke en hel dobbeltseng.
Frokosten var helt ok. Savner blant annet enkle ting som større utvalg i frukt og grønt, naturell yoghurt, nøtter og ellers litt lokale råvarer. (Thon hotellet er bedre på dette).

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Chrizz S
Kjetil F, Hotelldirektör på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei, tusen takk for tilbakemeldingen! Vi takker og tar gjerne imot innspill til forbedringer på frokosten :-)
Ha en super ukestart!

Anmeldt 2. november 2018

Hyggelige folk, både i resepsjon og forøvrig. Meget fornøyd med at det var mulig å få hentet frokost, etter vanlig serverings tid. Litt dumt at allergi rom i første etasje også blir brukt til de med pelsdyr- så bestiller rom i annen etasje neste gang. Store fine superior rom. Hadde vært ønskelig med parkering på hotellområde- evt parkeringskort? Kort vei fra parkeringsområde er en stor fordel.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Relax32791017946

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å lese at du var fornøyd med oppholdet på Scandic Hammerfest! Våre allergirom ligger i fjerde etasje. Gi gjerne beskjed om det neste gang du bestiller rom. Ha en super ukestart! :-)

Anmeldt 31. oktober 2018

Vi ankom med hurtigruten kl 05 på morgenen. Hotellet var kun en kort gåtur unna, og vi fikk sjekke inn på rommet med en gang. Personalet var lett tilgjengelig, hyggelige og utførte god service under hele oppholdet. Frokosten var variert og god. Rene og fine rom.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mariannebe93
Kjetil F, Hotelldirektör på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei, tusen takk for fin tilbakemelding om hyggelig og god service, samt variert og god frokost ved Scandic Hammerfest! :-)

Anmeldt 26. oktober 2018

Jeg var så heldig å bli oppgradert, og rommet var superflott!. God luft, god utsikt, romslig med god arbeidsplass. Badekar øker verdien, for det er ikke mange Scandic hoteller som har det lenger! Nydelig seng og overhodet ingen forstyrrelser, så jeg sov veldig godt i 3 netter på rad!

Takk, karin52
Kjetil F, Hotelldirektör på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Karin,

Takk for hyggelig tilbakemelding om superflott rom, god utsikt og nydelige senger! :-) Ha en god ukestart!