Booking.comUSD 158
eDreamsUSD 158
CheapTicketsUSD 157
Orbitz.comUSD 157
Anmeldt 16. mars 2020

Her kan du nyte din frokost og samtidig nyte været på utsiden. Restauranten der frokost serveres har en flott utsikt over innseilingen til Hammerfest. Her kan man sitte lenge å se på båtene som kommer inn. Pluss for treningsrom på hotellet, og hyggelig betjening

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, storvika
Bjorn U, Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2020

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold hos oss. Håper å kunne ønske deg velkommen tibake.

Mvh
Mads.Hammer@scandichotels.com

Anmeldt 12. august 2019

Veldigt lite bad. Ellers var rommet greit. Trenger litt oppussing hele hotellet fremstår litt slitent. Fellesrommene var triste, men det var fin utsikt. Dårligt med parkering litt dyrt i parkeringshus .

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Bergenser357
Bjorn U, Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Hei Bergenser357

Takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold hos oss. Hyggelig å høre at du satt pris på den fantastiske utsikten fra vårt hotell. Vi har nå pusset opp både felles arealer og de fleste av rommene våre, slik at hotellet nå fremstår på en god måte. Når det gjelder parkering så har du to alternativer. Enten å parkere som du gjorde i parkeringshuset, eller parkere på den kommunale parkeringsplassen på nedsiden av hotellet.Her er prisene fornuftige og her kan du parkere gratis fra klokken 17 på ettermidagene og til kl 08.00 neste dag. Håper å kunne ønske deg tilbake ved en annen anledning.

Mvh
Mads.Hammer@scandichotels.com

Anmeldt 4. august 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Bjorn U, Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Anmeldt 30. juli 2019

Vi er fornøyd med oppholdet på Scandic Hammerfest. Stort fint rom med gode senger. Stort bad og dusj. God frokost med godt utvalg. Var der i 2 dager og dro på tur til Nordkapp og Gjesvær. Fantastisk opplevelse

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, solbjorg2019
Bjorn U, Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Hei Solbjørn. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig fornøyd når gjestene våre har et hyggelig og godt opphold hos oss. Fortsatt god sommer :-)

Anmeldt 15. juli 2019

Sentralt og hyggelig. Gammelt rom, bittelite bad og fantastisk utsikt! Fantastisk god frokost og veldig hyggelig kokk og servitører.Pianobaren hadde riktignok vært stengt i 2,5 år, selvom skiltet hang oppe enda.... Litt skuffa der!

Takk, Kari L
Bjorn U, Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2019

Hei 864karil. Takk for hyggelig tilbakemelding :-). Mulig du fikk rom i den delen av hotellet som er bygd i 1955 eller 65 (vi har mye historie her angående bygget), og da er det ikke så mye vi får gjort med størrelser på bad. Men enda bra du fikk flott utsikt, og en god start på dagen med frokosten. Ha en fortsatt god sommer :-). PS, jeg har helt glemt dette skiltet, tar det ned i morgen..