ScandicHotels.com
FindHotelUSD 136
Agoda.comUSD 137
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Pent resepsjonsområde og god frokost. Rommet vi fikk (4.etg) var slitent. Sprekker i vasken, sprekker i taket. ingen aircondition eller ventilasjon så vi måtte ha vindu åpent hele tiden så det ikke ble innestengt. Sentralt og nært spisesteder. Enkelt med kommunal parkering rett ved hotellet. Ok, men vi forsøker kanskje noe annet neste gang.

1  Takk, ask_luj
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Hei ask_julie,

takk for dine tilbakemelding, setter stor pris på den.

Beklager din dårlige opplivelse av selve rommet. Vær så hyggelig og ta kontakt med meg neste gang du
har anledning å besøke Hammerfest så skall jeg gjøre mitt ytterste for å ordne et bedre rom til deg.

Send meg gjerne en epost til johan.svanberg@scandichotels.com

Vennlig hilsen

Anmeldt 13. januar 2021

Det første som møtte meg var kloakkstank fra badet. Dette er et problem beskrevet av flere andre for mange måneder siden så trist de ikke tar dette seriøst. Fyllte vann i slukene på badet så forsvant lukten til slutt. Om rommene står tomme lenge bør de da klargjøre dem før det kommer gjester. Badet var ellers ekstremt lite og du setter deg inn mellom toalett og vask når du skal på wc. når jeg dusjet ble alt på badet vått. her snakker vi bad på 1,5kvm. Stor dobbelseng, men små enkle barneseng dyner.
Liten 32" tv og dårlig internett, ble litt hakking ved bruk av netflix.

Det positive var frokosten. selve måltidet. Det manglet derimot covid-19 tiltak. Alle stolene var tilgjengelig som om det ikke var korona på gang. Øst-europeerne fyllte derfor opp bordene uten hensyn til smittevern.

Det var greit det bare ble 2 dager på hotellet.

Romtips: Bestill rom med stort bad
Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, gringoen
Bjorn Utne, Other på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2021

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at det var kloakstank på ditt rom, dette skyldtes at vi hadde stengt hotell i julen, og at slukene hadde stått ubrukt en stund, Hyggelig å høre at du likte vår frokost, når det kommer til smittevern så følger vi alle prosedyrer fra myndighetene, men det er klart at ved fult hotell så kan det bli utfordrende til tider med tanke på avstand.

Mads.hammer@scandichotels.com

Anmeldt 13. januar 2021

Scandic Hammerfest har alt du behøver for å slappe av i rolige omgivelser når du besøker Hammerfest by. Fantastisk service, fine rom, imøtekommende personale og god mat. Anbefales på det beste :) Fint når du reiser på tur sammen med en du er glad i også.

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TorJohanHjermstad

Kjære gjest

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Glad for å høre at du hadde et topp opphold hos oss. Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake.

Mads.hammer@scandichotels.com

Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Nedslitt bygg som kunne trengt renovering. TV fungerer ikke. Baderommet luktet kloakk under hele oppholdet, kom gjennom ventilasjonen. Slitte møbler med avflasset maling.

Pluss siden er at hotellet ligger fint til ved sjøen

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, KnutH146
Bjorn Utne, Other på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2020

Hei Knut
Takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold hos oss. Her ser jeg at du har vært litt uheldig, ta gjerne kontakt med meg direkte så kan vi diskutere dette nærmere.

Mads.Hammer@scandichotels.com

Anmeldt 23. juli 2020

Booket rom 504 via Scandic sine egne sider til den nette sum av kr 1405,- før kl 12:00 samme dag. Da jeg ankom hotellet fik jeg vite at rommet mitt ikke var klart før kl 21:00 pga at de manglet sengetøy, jeg trodde det kanskje var noe galt med bookingen, men nei da det var ikke bare meg som ikke hadde sengetøy. Da jeg purret på kl 22:00 så sa jeg at jeg ville ha avslag på prisen, siden jeg skal tidlig opp neste morgen og ikke får den hvilen jeg er her for å få. Først kl 23:30 får jeg pålagt sengeklær, hadde det ikke vært at jeg hadde tatt 2 glass vin så hadde jeg sett meg etter ett annet sted.

Hotellet serverte ikke middag, og heller ikke romservice med mat, en ble henvist til restauranter i byen.

Skal en først på dette hotellet så er dette det beste rommet jeg har hatt så langt på dette hotellet, underetasjen, men med utsikt over havnen, rommet var helt greit, litt lite men pent og ryddig.

Da jeg skulle sjekke ut så tenkte at jeg skulle gå ut nedsiden av hotellet som også er nødutgang, dette pga at bilen min sto rett nedenfor, men det som skremte meg her var at Nødutgangen var totalt blokkert av traller med sengetøy mm, det hadde under en krisesituasjon vært umulig å komme ut via nødutgangen og det er derfor en brannfelle ! Skremmende med tanke på at natten før var jeg på ett annet Scandic hotell hvor brannalarmen gikk på natta.

Frokosten servers først fra kl 08:00 og jeg ble tilbydd en matpakke kl 07:30, her var det åpentlyst diskusjon blant ansatte om jeg kunne forsyne med av det som allerede var servert eller ikke, jeg begynte å gå da de sa jeg kunne bare begynne… sånn skal det ikke være.

Hotellet har ikke egen parkering, ikke sikker på om dette står beskrevet på deres webside, uansett det er parkering like ved, på nedsiden av hotellet er det gratis mellom 1700 - 0800

Skranken var hyggelig og beklaget rotet med sengeklær, jeg fikk kr 350,- i avslag, noe jeg mener er vell lite, det kunne være 50% men men.

Så er det grunnen til at jeg ikke fikk sengklær før kl 23:30 da, jo selv om Scandic med flere annonserer med at de jobber for ett bedre miljø og klima og har tiltak deretter, så vasker de sengeklærne fra Scandic i Hammerfest i Tromsø som ligger 520km vekk, de frakter sengetøyet med lastebil og/eller fly frem og tilbake!. Er dette korrekt i disse miljøtider? det er vaskeri i Hammerfest, kortreiset ! Dette er stryk

Romtips: Underetasjen på 504 mm utsikt til havnen og greie små rom
1  Takk, Frode L
Bjorn Utne, Other på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei frodeosvaldl. Tusen takk for din tilbakemelding. Scandic har gjort en avtale sentralt med hensyn til vaskeri, så da mistet vi vårt lokale vaskeris tjenester (dessverre). Men slik er det nå blitt. Vår nåværende leverandør fikk en uforutsett driftstans i produksjon og vår levering ble da kraftig forsinket denne dagen. Vi beklager dette, men det var ikke noe vi fikk gjodt med dette. Transport og milje, ja det.. Og derav også nevnte nødutgang, blokkering av denne er forbudt (ikke noe annet å si om det, og det er tatt opp internt slik at det ikke gjentas). Da vi åpnet hotellet etter corona og nedstegningen, ble mye snudd opp- ned for oss. Forokost ble tilpasset corona, restauranten stengt med videre så noen utfordringer ble det. Men uansett så skulle vi ønsket at du hadde et bedre opphold hos oss. Gi meg et hint om du skulle komme tilbake, så tror jeg at vi skal kunne bli enige om noe. Ha en fortsatt god sommer :-)