ScandicHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 15. juli 2021

Samme fine atmosfæren, og utrolig vennlige ansatte som tar deg imot på en alltid så hyggelig måte. Tar ansvar for alle, og passer på smittefaren som pågår i verden. En trygg plass å være på :) Alltid mitt førstevalg i Hammerfest, og det uten tvil.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, TorJohan
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Tor Johan,

takk for din tilbakemelding. Setter stor pris på den. Utrolig flott å høre om din opplivelse på Scandic Hammerfest. Jeg blir veldig stolt av å høre om den gode jobben fra de ansatte. Håper du kommer innom snart igjen.

Anmeldt 13. juli 2021

Bodde 2 netter i juli, fikk et stort rom med havutsikt. Frokosten var kjempegod og betjeningen hyggelig. Rent og pent og god beliggenhet like ved buss og Hurtigrute og andre båter. Alt er i gå avstand i Hammerfest.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, benten152
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei benten152,

tusen takk for din tilbakemelding. Setter stor pris på den.

Håper du får anledning å besøke oss snart igjen.

God sommer.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Pent resepsjonsområde og god frokost. Rommet vi fikk (4.etg) var slitent. Sprekker i vasken, sprekker i taket. ingen aircondition eller ventilasjon så vi måtte ha vindu åpent hele tiden så det ikke ble innestengt. Sentralt og nært spisesteder. Enkelt med kommunal parkering rett ved hotellet. Ok, men vi forsøker kanskje noe annet neste gang.

1  Takk, ask_luj
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Hei ask_julie,

takk for dine tilbakemelding, setter stor pris på den.

Beklager din dårlige opplivelse av selve rommet. Vær så hyggelig og ta kontakt med meg neste gang du
har anledning å besøke Hammerfest så skall jeg gjøre mitt ytterste for å ordne et bedre rom til deg.

Send meg gjerne en epost til johan.svanberg@scandichotels.com

Anmeldt 13. januar 2021

Det første som møtte meg var kloakkstank fra badet. Dette er et problem beskrevet av flere andre for mange måneder siden så trist de ikke tar dette seriøst. Fyllte vann i slukene på badet så forsvant lukten til slutt. Om rommene står tomme lenge bør de da klargjøre dem før det kommer gjester. Badet var ellers ekstremt lite og du setter deg inn mellom toalett og vask når du skal på wc. når jeg dusjet ble alt på badet vått. her snakker vi bad på 1,5kvm. Stor dobbelseng, men små enkle barneseng dyner.
Liten 32" tv og dårlig internett, ble litt hakking ved bruk av netflix.

Det positive var frokosten. selve måltidet. Det manglet derimot covid-19 tiltak. Alle stolene var tilgjengelig som om det ikke var korona på gang. Øst-europeerne fyllte derfor opp bordene uten hensyn til smittevern.

Det var greit det bare ble 2 dager på hotellet.

Romtips: Bestill rom med stort bad
Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, gringoen
Bjorn Utne, Other på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2021

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at det var kloakstank på ditt rom, dette skyldtes at vi hadde stengt hotell i julen, og at slukene hadde stått ubrukt en stund, Hyggelig å høre at du likte vår frokost, når det kommer til smittevern så følger vi alle prosedyrer fra myndighetene, men det er klart at ved fult hotell så kan det bli utfordrende til tider med tanke på avstand.

Mvh
Mads.hammer@scandichotels.com

Anmeldt 13. januar 2021

Scandic Hammerfest har alt du behøver for å slappe av i rolige omgivelser når du besøker Hammerfest by. Fantastisk service, fine rom, imøtekommende personale og god mat. Anbefales på det beste :) Fint når du reiser på tur sammen med en du er glad i også.

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TorJohanHjermstad

Kjære gjest

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Glad for å høre at du hadde et topp opphold hos oss. Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake.

Mvh
Mads.hammer@scandichotels.com