Booking.comUSD 122
ScandicHotels.comUSD 122
FindHotelUSD 122
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger ganske sentralt i Hammerfest sentrum, men likevel med gode parkeringsmuligheter. Ganske lun og fin atmosfære i lobbyen og rask og enkel effektuering i resepsjonen. Litt knirkete og trang heis ned til vårt rom, noe i alle fall niåringen reagerte på. Romslig og tilsynelatende nyoppussede rom for oss tre (foreldre + barn på ni), men måtte be om sengetøy og håndkle til niåringen, ettersom det ikke var ordnet ved ankomst.
Servicevennlige ansatte, trivelig interiør, og god kapasitet på frokosten. Litt trangt for min smak akkurat rundt maten mtp. koronatiltak, men god plass ved bordene. Faktisk ikke stekte egg igjen da jeg skulle lage meg en engelsk frokost, noe jeg knapt har opplevd på noe hotell. Men eggerøre og bacon var det plenty av, så det berget dagen. Ellers bra utvalg, og croissanter trekker bestandig opp. Treningsrom i kjelleren var greit utstyrt og renholdet tilsynelatende ivaretatt der også.
Alt i alt et fint opphold uten de store negative merknadene. Kan trygt anbefales.

Romtips: En liten kjøretur opp til Salen for å se på utsikten over byen og havområdene utenfor anbefales.
Takk, notlobtravel
Bjorn Utne, Other på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei
Takk for hyggelig tilbakemelding. Frokosten vår får vi gode tilbakemelding på, noen små skjær i sjøen inn i mellom når f.eks mange kommer samtidig (f.eks tomt for egg :-), ryddioing). Men i det store og hele bra. Du må komme tilbake i 2023 for da ligger vi an til å få nye heiser (vi gleder oss). Men at det manglet sengetøy er veldig dumt, dette beklager vi så mye. Veldig bra at dere ellers hadde et hyggelig opphold hos oss. Fortsatt god sommer :-)

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 3 som er på ferie i Trøndelag, Nord-Norge og Vestlandet denne sommeren, hvor vi startet først i Trondheim, så videre til Mo i Rana, dernest Narvik, så Kirkenes, Honningsvåg (og Nordkapp), så Hammerfest før ferden går videre.

Vi har bodd på Scandic hoteller så langt i alle byer med unntak av i Honningsvåg. Dette hotellet ligger fint til med en fabelaktig utsikt over byen og nærområdene.

Det eneste som trakk litt ned var restauranten som var stengt til middag, men frokosten var fabelaktig med meget hyggelig betjening.
Alt i alt en trivelig liten by.

Romtips: Be om det beste rommet de har, med flott utsikt.
Takk, HiltonEliteMember
Bjorn Utne, Other på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei. Så bra at dere hadde et flott opphold hos oss, og også Hammerfest. Tusen takk for tilbakemeldingen :-), og velkommen tilbake ved en senere anledning. Ha en fortsatt god sommer

Anmeldt 15. juli 2021

Samme fine atmosfæren, og utrolig vennlige ansatte som tar deg imot på en alltid så hyggelig måte. Tar ansvar for alle, og passer på smittefaren som pågår i verden. En trygg plass å være på :) Alltid mitt førstevalg i Hammerfest, og det uten tvil.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, TorJohan
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Tor Johan,

takk for din tilbakemelding. Setter stor pris på den. Utrolig flott å høre om din opplivelse på Scandic Hammerfest. Jeg blir veldig stolt av å høre om den gode jobben fra de ansatte. Håper du kommer innom snart igjen.

Anmeldt 13. juli 2021

Bodde 2 netter i juli, fikk et stort rom med havutsikt. Frokosten var kjempegod og betjeningen hyggelig. Rent og pent og god beliggenhet like ved buss og Hurtigrute og andre båter. Alt er i gå avstand i Hammerfest.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, benten152
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei benten152,

tusen takk for din tilbakemelding. Setter stor pris på den.

Håper du får anledning å besøke oss snart igjen.

God sommer.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Pent resepsjonsområde og god frokost. Rommet vi fikk (4.etg) var slitent. Sprekker i vasken, sprekker i taket. ingen aircondition eller ventilasjon så vi måtte ha vindu åpent hele tiden så det ikke ble innestengt. Sentralt og nært spisesteder. Enkelt med kommunal parkering rett ved hotellet. Ok, men vi forsøker kanskje noe annet neste gang.

1  Takk, ask_luj
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Hei ask_julie,

takk for dine tilbakemelding, setter stor pris på den.

Beklager din dårlige opplivelse av selve rommet. Vær så hyggelig og ta kontakt med meg neste gang du
har anledning å besøke Hammerfest så skall jeg gjøre mitt ytterste for å ordne et bedre rom til deg.

Send meg gjerne en epost til johan.svanberg@scandichotels.com